Shattered Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Var det en sesnor, eller var det noe mer? Er litt spent på lampa på luftfjæringa på bilen min, mtp eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Bytta seter uten å koble av batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Da har den store dagen vært her, nemlig EU-kontroll. Gikk veldig bra synes jeg, fikk samme feil som forventet. Da står listen for godkjenning som følger: -Stramme håndbrekk (gjorde det ikke skikkelig når jeg byttet sko) -Bytte venstre baklykt (kjørelys er defekt) -Fikse defekt tredje bremselys (vet ikke hva som er galt) -US blink må bort -Spacere må bort (bytter over til vinterhjul før godkjenning) -Refleksvest mangler -Sideblinklys hadde hvite pærer og må få oransje Dette er veldig enkelt og greit å få orden på, og har tross alt 2 mnd på meg, haha. Men blir nok fikset ila en ukes tid. Sistnevnte punkt hadde jeg helt glemt at jeg skulle fått gjort, så ordnet det like gjerne med en gang. Sånn, da var hvertfall én ting fjernet fra listen. Marius2002, Ivrig86 og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 Pfffft, det der var jo ingeting! Feil på brekk er vel nesten standard E39 hahah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Haha, fornøyd med den lista der! Bare å skru dem litt tightere bak så er problemet løst der og Byttet jo skoene i februar, men de har jo knapt blitt brukt så løst det er nå, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 Var det deg jeg passerte på kjeppestad sletta ved ski bygg i 14tida i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Kan stemme bra det Tror ikke jeg så deg, hva kjørte du? fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 (endret) 4 minutter siden, Gabz skrev: Kan stemme bra det Tror ikke jeg så deg, hva kjørte du? Kjørte E53'en, var på vei til verkstedet for å hente noe deler. Så deg akkurat i siste sekund, da det var tett med biler rundt deg (pleier aldri å være det der:-) ). Men kjente igjen fargen og hekken på bilen din i speilet. Endret Oktober 28, 2016 av fxslin S.leifer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Aah, okei, moro Blitt mye trafikk rundt om kring der i det siste.. fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Da var det bestilt litt fra Koed. Brukt baklykt, ny utetempsensor og begge fremre innerskjermer (da en er løs og andre har falt av). Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2016 Ordnet noe som har irritert meg lenge idag, nemlig den grå alarmboksen. Utgangspunkt: Begynt lakkering: Ferdig: Matchet fargen perfekt når den var ferdig og ser bra ut Endelig. danskiii, sAlnes, Poppy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Knipset litt bilder her om dagen, både utvendige og innvendige. Håper de faller i smak sAlnes, Diiesel, Etik39 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Satan for noen flotte bilder! Fin bil også du har Gabz og finere blir den nok også magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Mange takk Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Salgsbilder det der? Så du nevnte noe på facebook gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå