jarihem Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Jeg kjøpte meg en E91 2005 mod ,litt sånn på impuls, og fant fort ut at jeg hatet den stusselige fronten. Så søkte litt rundt og fant en m-fanger billig på finn.no. Det jeg ikke tenkte over var at denne var facelift.... så passet meget dårlig med panser osv.. Men tenkte at siden den passet så burde det jo gå ann å bruke den? Løsningen ble nytt panser også,. så resultater er jeg meget fornøyd med. panser handlet jeg ferdig lakket fra litauen ,. lattering billig Meget fornøyd med resultatet Disse felgene , samt senk kommer på når det blir litt varmere Breyton GTS 9,5x19, 8,5x19 . nylakkert i racegold. vet ikke om di blir så fine til rødfargen på bilen. så muligens di kommer for salg. ErikTveit og Sand1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Er utrolig hvor flott bilen blir med facelift front med m-tech ja! Flott bil, følger tråden! Rekner med du ikke er ferdig med bilen helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Flott oppgradering! Har du litt info om hvor du kjøpte panseret fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Flott tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarihem Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 On 20. februar 2016 at 17.46, Frode D skrev: Flott oppgradering! Har du litt info om hvor du kjøpte panseret fra? Jeg har en ansatt som er fra Litauen , som var så snill og tok det med seg til Norge for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Det ble penere ja! Skal du ha faceliftlykter også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarihem Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 35 minutter siden, Eivimath skrev: Det ble penere ja! Skal du ha faceliftlykter også? Usikker, men kunne tenkt meg facelift baklykter hvis jeg kommer over det. Men prøver å finne senk til en hyggelig pris først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 facelift baklykter? går det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Facelift baklykter passer fint, hvis man bytter bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Må ikke bakskjermer endres også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Er vell fort lett å gjør som så dette også! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1048529 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) Jeg lakket baklyktene på min gamle E91 LCI style. Bedre enn originalt i alle fall Endret Februar 22, 2016 av StigJ ErikTveit og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 3 timer siden, Gabz skrev: Må ikke bakskjermer endres også? Nei, ytterdelen av lampene har lik fasong før og etter facelift. Den fasongmessige forskjellen ligger i innerdelen, og man må derfor bytte bakluken om man skal bygge om til LCI-hekk. En oppgradering som er verdt hver minste krone i mine øyne. Ellers må jeg tilføye at jeg synes LCI-front ble utrolig lekkert. Det er ikke ofte LCI har så mye å si, men for E90/E91 sitt vedkommende er det ingen tvil om at LCI er et must. Lekkert! Freakshow, HenrikSolberg, Conquest og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå