ErRihm Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Bestiller fra både GS og Koed. Som mange sier så har koed billigere priser, MEN ikke alltid. Det finnes deler som er billigere på Gs også. Gs har utrolig bra fart på levering, er min erfaring hvertfall. Tokk ikke mye lengere tid med Koed. Kommer egentlig bare an på hvor lang tid posten bruker "gammle" Schmiedmann var elendige på levering. Men de har vell fått nye eiere? Kansje de har blitt bedre? tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Steffensen Midtun Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 On 31.3.2016 at 1.42, ErRihm skrev: Bestiller fra både GS og Koed. Som mange sier så har koed billigere priser, MEN ikke alltid. Det finnes deler som er billigere på Gs også. Gs har utrolig bra fart på levering, er min erfaring hvertfall. Tokk ikke mye lengere tid med Koed. Kommer egentlig bare an på hvor lang tid posten bruker "gammle" Schmiedmann var elendige på levering. Men de har vell fått nye eiere? Kansje de har blitt bedre? "nye" Schmiedmann er elending på levering, elendig på kundeservice osv.. Fraråder alle på det sterkeste å handle der. Burde vært lagt ned for lenge siden. Skylder meg fortsatt 2000kr siden okt/november. De har sagt 3 ganger at de skal betale meg tilbake, fortsatt ingenting etter flere samtaler+mail. Er visst den daglige lederen som er problemet.... Må snart sende "tvangsfullbyrdelse". Er liiite imponert. Gs derimot(bergen), god service, hyggelige folk og leverer raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Får man BMW CCN rabatt på kampanjevarer på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 7 timer siden, mspec skrev: Får man BMW CCN rabatt på kampanjevarer på GS? Nei kampanjeprisen gir mer rabatt enn ccn rabatten din (ofte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Det var det jeg tenkte, men lovt å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 (endret) On 31.3.2016 at 0.50, Morty999 skrev: GS over alt her.. koed er latterlig treige og mye styr med pengerut og inn av konto osv.. og får stort sett samma om ikke bedre priser på GS enn koed klarer og ikke minst kommer dela MYE fortere Har bestilt fra Koed mange ganger, og kommer fort da. Tar som regel 2-4 dager. Og har opplevd at GS har veldig mye dyrere deler både originalt og uoriginalt, med mindre man får gode rabatter. Som regel, hvertfall. Har vært ganger jeg har handlet hos GS også, men det er hvis jeg har hastverk og drar for å kjøpe fysisk i butikken dems i Oslo. Endret April 4, 2016 av Gabz Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Koed hvis man vil ha det billigere og ikke trenger det raskt gs hvis det haster! Typ må ha det asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Jeg har handlet på GS en hel del, men har vel kun fått én feilfri ordre. Det verste tilfellet var en tenningslås bestilt på chassinummer, så gav de meg feil sylinder da de hentet den på lageret.. Ble mye hodekløing og mye styr. Jeg handler som regel svært preventivt og da er det Koed, i tillegg har de brukte deler og BMW motorsykkeldeler. Man må bare elske tilgangen på deler til BMW, prøv å kjøpe spesifikke smådeler til en VW.. Umulig. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Har fått oppfattningen av at GS er supre på kundeservice og leveringstid, men ofte noe dyrere. Kjøpte f.eks noen vaskehansker og shampoo en gang, og fikk med noen svamper og luftfriskere på kjøpet. Hyggelig! Selv bruker jeg oftest old.koed.no da det er en ryddig plass å handle fra. Vesentlig billigere. Kjekt og kunne kjøpe brukt. Schmiedmann har jeg dårlig erfaring med. Kjøpte shadowlinelister der. Gikk da ca. en måned før jeg fikk varen. Da sendte de ikke med invendige lister, selv om det sto at det var inkludert. En evig kamp for å få med invendige lister. Heldigvis hadde jeg screenshotta ordren der det sto nøyaktig ''innvendig/utvendig shadowlinelister.'' Fikk da innvendige lister de måtte skaffe selv. Det tok vel 14dager eller noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Alle kan være trege. Jeg venta på blinklys fra GS i 1 mnd. Ringte og spurte hvor de ble av. Da mtte de sjekke opp ogskulle ringe meg opp igjen iløpet av 15 min. Dagen etter ringte de og sa de ikke kunne levere blinklysene likevel. Jeg hadde jo alt betalt. Og de ville ikke betale tilbake. Da fikk jeg istede en mørk lyktefilm som kostet noen kr mer enn blinklysa som plaster på såret. Måtte da selge filmen med tap for å bli kvitt driten. Handlet stort sett bare hos koed. De leverte orginale Alpina deler de ikke hadde på lager på bare få dager. De hadde også deler til min bil til ordinær pris. Da var delen fortsatt billigere enn GS sin sommerkampanje med 40% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Mye variasjoner ute å går tydeligvis. Jeg har fått inntrykk av at GS i Bergen gjør best jobb og har best kundeservice iforhold til de andre GS utsalgene.. Har nå skaffa meg direktenummer til den beste selgeren der. Det går nok litt mere penger enn jeg ville brukt ellers (siden jeg handler mere nå), men er likevel storfornøyd Schmidmann var det bare styr med sist jeg handlet der, Fikk feile deler, og det tok over 6måneder med purringer og styr før jeg fikk pengene mine igjen. Koed kan være greit og billig, men de har mye uoriginale deler som ikke passer slik som det skal, så da hjelper det ikke om det er billigere. Derfor (og fordi de har lenger leveringstid enn GS) har jeg sluttet å bruke de fordi det ofte gav merarbeid ved montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Veldig nøgd med GS. Hyggelige folk, varene kjem raskt og ikkje minst er nettbutikken klart best, etter min meining. Scmiedmann har eg dårlig erfaring med. Kjøpte ein pakning der til ein Z3 eg hadde ifjor sommar, men den kom aldri så når vestlandsværet slo inn for fullt måtte eg bite i det sure eplet å kjøpe den på BMW. Var pakningen til det tredje bremselyset midt på bakluka, så det fossa inn der når den var gammal og morken. Uansett så sa eg til Schmiedmann at eg ville kansellere ordren, da det tok så lang tid. Fikk aldri noko skikkelig svar tilbake, ei heller pengane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå