Gå til innhold

GS, Koed eller Schmiedmann?

tambur4
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

hvis du har bmwccn rabatter eller e30meet rabatter

så er orginale deler faktisk billigere på GS enn koed (til bmw e36)

men er du UTEN rabatter, så er det billigere for orginale deler på Koed JA, pga høyere rabatt % på GS og ikke så varierende

derfor har jeg personlig begynt å bruke gs mye mer til orginale deler, kjempekarer og ha med å gjøre! og rask levering

derimot til uorginale deler så har ikke gs sjangs imot koed enda :) da de mest trolig har en annen leverandør av uorginale deler

men har veldig mye god erfaring hos begge to!

ikke en eneste vond ting å si om verken ene eller andre bedrifta når det kommer til service

scmiedmann har jeg 0 erfaring med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sistnevnte. Brukte før kun Koed, men nå bruker jeg kun GS :) Men er storfornøyd med begge to. Men gs har man delene dagen etter om det er småting som blir sendt med brev. Så prøver og støtte opp dem mest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fleste skriver her, rabatter har man både hos GS og Koed, men man må kontakte de via telefon eller mail dersom ikke man har registert desse enda. Selv har jeg handlet mest med Koed, men dette grunnet gode priser, muligheten til å kjøpe brukte deler og godt utvalg av uorginale deler, aldri hatt noe trøbbel med leveranser fra de :)
Har ikke noe negativt å si om GS heller, utenom at de kansje kan være hakket dyrere enn Koed på noen områder, men velger desse viss det er deler jeg trenger på kort tid eller om jeg skal ha noe lakk (dette har de veldig godt utvalg på) :)

Over alt storfornøyd med begge desse to, Schmiedmann har jeg ikke erfaring med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...