tambur4 Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Skal kjøpe diverse slitedeler til min E28, blant annet skiver/klosser, kyllingben og klutsj. Hvilke nettbutikker er å anbefale? Tenker spesielt på service og hvor raskt de leverer. Øivind F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 ...Og hvor har BMWCCN rabatter? Kun Schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Koed er den beste, og billigste Jeg bruker både old.koed.no og koed.no. GS er bra de og, men er stort sett litt dyrere. Shattered og BimmerAnders reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Koed for alle penga her i gården! Ingen tvil om hva som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Koed her også. BMWCCN har rabatt der også, men man må kontakte de på forhånd for å få lagt den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Jeg bruker også Koed for det meste, bruker også GS men ikke så mye. Er veldig fornøyd med Koed, billig og rask levering. GS bildeler er dyre på originaldeler, så slikt kjøper jeg hos Bavaria da de er billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 Takk, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Dette er jo blitt diskutert milliarder av ganger før her inne, men Koed her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Her går det også i Koed. GS er som regel mye dyrere på selv de samme delene, og Schmiedmann har jeg ikke giddet å prøve enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Jeg vil fraråde Schmiedmann. Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 hvis du har bmwccn rabatter eller e30meet rabatter så er orginale deler faktisk billigere på GS enn koed (til bmw e36) men er du UTEN rabatter, så er det billigere for orginale deler på Koed JA, pga høyere rabatt % på GS og ikke så varierende derfor har jeg personlig begynt å bruke gs mye mer til orginale deler, kjempekarer og ha med å gjøre! og rask levering derimot til uorginale deler så har ikke gs sjangs imot koed enda da de mest trolig har en annen leverandør av uorginale deler men har veldig mye god erfaring hos begge to! ikke en eneste vond ting å si om verken ene eller andre bedrifta når det kommer til service scmiedmann har jeg 0 erfaring med BimmerAnders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Enig med sistnevnte. Brukte før kun Koed, men nå bruker jeg kun GS Men er storfornøyd med begge to. Men gs har man delene dagen etter om det er småting som blir sendt med brev. Så prøver og støtte opp dem mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Som de fleste skriver her, rabatter har man både hos GS og Koed, men man må kontakte de via telefon eller mail dersom ikke man har registert desse enda. Selv har jeg handlet mest med Koed, men dette grunnet gode priser, muligheten til å kjøpe brukte deler og godt utvalg av uorginale deler, aldri hatt noe trøbbel med leveranser fra de Har ikke noe negativt å si om GS heller, utenom at de kansje kan være hakket dyrere enn Koed på noen områder, men velger desse viss det er deler jeg trenger på kort tid eller om jeg skal ha noe lakk (dette har de veldig godt utvalg på) Over alt storfornøyd med begge desse to, Schmiedmann har jeg ikke erfaring med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 GS over alt her.. koed er latterlig treige og mye styr med pengerut og inn av konto osv.. og får stort sett samma om ikke bedre priser på GS enn koed klarer og ikke minst kommer dela MYE fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Noen som vet hvor schmiedeman på rud har blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå