Mr Mykland Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 (endret) Var en tur hos biltilsynet i går og fikk skrevet inn senk i vognkort Også fått handlet inn lugnuts til bilen Endret November 11, 2016 av Mr Mykland Fahad, fxslin, Pekka og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gruden Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Den ble skamdope! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Takker Legger med et par bilder hvor lugnuttene er montert 😜 Pekka og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Godt med alt som er skrevet inn i vognkortet og bilen din er perfekt senket.:). De der nutsa dine har jeg en veldig dårlig erfaring med gitt... Stod en laaaav Golf på siden der jeg parkerte med sikkert spacet felger type flate og med sånn du har. Hastet inni butikk og i det jeg skulle løpe inn ,traff jeg ytterste del av leggen i den unnskyld utrykket,jæææævlaaa drapsmutteren.:(.Og det var smerte fra høyeste hold . Sa det til dama som kjørte Golfen,neste gang jeg møter på deg og drapsgolfen,annmelder jeg deg for drapsforsøk på åpen gate . Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Denne har jeg ikke fått med meg! Nydelig bil! Merker jeg begynner å få sansen for hvite biler med svarte detaljer! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet November 12, 2016 Forfatter Share Skrevet November 12, 2016 20 timer siden, sveigis skrev: Godt med alt som er skrevet inn i vognkortet og bilen din er perfekt senket.:). De der nutsa dine har jeg en veldig dårlig erfaring med gitt... Stod en laaaav Golf på siden der jeg parkerte med sikkert spacet felger type flate og med sånn du har. Hastet inni butikk og i det jeg skulle løpe inn ,traff jeg ytterste del av leggen i den unnskyld utrykket,jæææævlaaa drapsmutteren.:(.Og det var smerte fra høyeste hold . Sa det til dama som kjørte Golfen,neste gang jeg møter på deg og drapsgolfen,annmelder jeg deg for drapsforsøk på åpen gate . Veldig deilig å få det i vognkortet Ble selv veldig fornøyd med høyden etter senk Ser den med de mutterene er litt skumle, men på mine felger så er de godt innforbi felgkanten så skal litt til for å treffe de. Politiet stoppet på siden av meg her for 2 uker siden da jeg hadde sommerfelgene og de på, de gikk bort og studerte de og snakket litt sammen så jeg. De gikk forbi meg uten å kommentere noe 18 timer siden, fxslin skrev: Denne har jeg ikke fått med meg! Nydelig bil! Merker jeg begynner å få sansen for hvite biler med svarte detaljer! Takk takk :)Begynner å bli rimelig fornøyd med utsende på bilen nå Har lurt på i det siste på å legge ut bilen for salg og se om det er noen som vil ha bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Passe grom denne nå F31 er kjempe fine biler når de gjøres skikkelig slik som denne Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 On 13.11.2016 at 18.52, Fredrik 90 skrev: Passe grom denne nå F31 er kjempe fine biler når de gjøres skikkelig slik som denne Takker Må ta et lite møte igjen når våren kommer 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 2 timer siden, Mr Mykland skrev: Takker Må ta et lite møte igjen når våren kommer 👍👍 Det må vi helt klart gjøre, vi bor jo forholdsvis nærme hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 On 18.12.2016 at 0.12, Fredrik 90 skrev: Det må vi helt klart gjøre, vi bor jo forholdsvis nærme hverandre Gjør jo det 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2018 Ser her at det må en liten oppdatering til:) Ikke gjort så mye med bilen montert 335 eksos og m performance vinge back Ellers så sikler enn litt på luft noen som har erfaring med dette?:) Legger ved et par bilder Hefner, Olaandref, Pekka og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 21, 2021 Share Skrevet Juni 21, 2021 On 7/2/2018 at 6:47 PM, Mr Mykland said: Ser her at det må en liten oppdatering til:) Ikke gjort så mye med bilen montert 335 eksos og m performance vinge back Ellers så sikler enn litt på luft noen som har erfaring med dette?:) Legger ved et par bilder Hvilke fjærer endte du med på denne? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2021 På 22.6.2021 den 0.35, smashy skrev: Hvilke fjærer endte du med på denne? 😀 Den går med H&R 45/30 fjærer👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå