Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De speilene du har linket til der er ikke M3-speil, men noe jalla e36-lignende-greier.

Kjøp originale (e46) M3-speil om du skal bytte, eller behold de du har. :)

Forøvrig flott bil du har fått deg, e46 coupé er virkelig lekre biler. Savner fortsatt den jeg hadde, selv om det "bare" var en 320Ci. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell enig i deg der awt.. Men de koster jo flesk! Iallfall om man skal ha elektrisk/memory. Får vell se om det dukker opp no fornuftig pris. Takk for det :) du hadde no sekseren da! Hadde en 318ci tidligere å den kan jo ikke måle seg med den jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens! Setter stor pris at dere liker bilen og at dere vil følge med videre. Tenkte å legge ut noen bilder som ble tatt idag og med nye skiltplater,angel eyes og interiør. Har forøvrig ikke fått på sommerdekk enda. 

IMG_0159.JPG

IMG_0162.JPG

IMG_0171.JPG

IMG_0180.JPG

IMG_0183.JPG

IMG_0184.JPG

IMG_0185.JPG

IMG_0186.JPG

IMG_0187.JPG

IMG_0188.JPG

 

 

IMG_0198.JPG

IMG_0200.JPG

Endret av Mikalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann! Tenkte å legge ved noen bilder etter litt oppgradering fra sist gang.

Nå har jeg fått pusset ned det verste av skader på felgene samt lakkert de. Mangler klarlakk og et strøk til så skal de være ganske så ferdig. Lakkert opp diffuser,calipere,grill og ny frontleppe. Nye M3 speil ble kjøpt inn og lakkerte disse i bilens orientblau farge. Nye nyrer med M fargene. Og fått satt inn chromelister i instrumentet. Fresht!

Coilovers har blitt montert fram, bak kommer! Felgen tok borti demperen slik at jeg måtte heve den for å unngå dette. Man har jo spacere men er ikke så interessert i å få montert noe som ikke vil bli godkjent. Vil nok si at bilens utseendemessig begynner å bli ganske så snart ferdig.

Hva syns dere? :-) Low on cash om dagen også..mtp lett mc som tømmer lommeboka oftere enn jeg fyller bensin på bilen..Så litt usikker på hva som skal bli prioritert neste gang.

IMG_0292.JPG

IMG_0286.JPG

IMG_0282.JPG

IMG_0274.JPG

IMG_0270.JPG

IMG_0260.JPG

IMG_0257.JPG

IMG_0255.JPG

IMG_0253.JPG

IMG_0250.JPG

IMG_0251.JPG

Endret av Mikalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil! :-) Eneste jeg ville prioritert mer med denne her er og bytte ut det interiøret. 
Med en penere farge :-) kanskje satt inn navi? 

Solgte GSX-R min nå for litts og er på konstant etter en E46 Cupe som denne, Om du eller noen med lignende selger skrik ut til meg :-) Er jo ingenting som ligger til salgs noe plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!:-) Ja, tanken var å skaffe sort m3 interiør men det vil nok koste en god del..inntil videre er det helt greit me grått:) 

Navi skal det bli! Kanskje vente på skattpenga:-P men hva tror dere med bakrutesenker? Er ikke så hypp på det selv men fint med flere innspill? Csl flipp istedenfor m3 flipp? Vil konse litt på utseende før jeg begynner med interiør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang salg så vil jeg nok beholde denne inntil videre! Men for rett pris kan man selge alt, er det ikke slik?:-P Det er sant, du finner ikke mange av disse til salgs om dagene.. Ikke 325 og oppover med lav km og alt av utstyr. Det er sjelden etter det jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...