Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe skjønner skjønner :-) hva hadde evnt den rette prisen vært omkring? 
Og for min del kunne en strøken 320 også vært glimerende. 
Btw! drop bakrutesenker. 

Endret av JulianK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på pris.. Men med tanke på jeg ikke har tenkt å selge så har jeg nok ville lagt meg litt høyere på rundt 135-140 mtp motor,utstyr og lav km og også med hva de andre er priset på! Syns de er priset ganske hardt:-P men jeg klager ikke. 

Endret av Mikalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann! Da har jeg fått ordnet en god del siden sist.

-Eonon spiller

-K&N Åpent luftfilter med varmeskjold

-Tårnstag

-Nye skilt med svarte N-merker

-10mm spacer fram og 15mm bak

-CSL bakluke flipp

Synes den nå begynner å bli komplett! Noe småtteri kanskje som gjenstår.. Så hva syns dere?

 

 

IMG_0518.JPG

IMG_0519.JPG

IMG_0520.JPG

IMG_0521.JPG

IMG_0522.JPG

IMG_0524.JPG

IMG_0389.JPG

IMG_0414.JPG

IMG_0440.JPG

Endret av Mikalsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Kanskje prøvd ut orange blinklys eller gule reflektorer?

Her er min med orange blinklys(si ifra om jeg skal fjærne bildet)

FB_IMG_1467063367229.jpg

Er ikke så begeistret for orange blinklys, så holder meg nok til de jeg har. Det jeg har liggende er US blink, så det gjør nok susen tenker jeg ^^ Dessuten passer nok orange kanskje litt bedre til svart bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens! Er nokså fornøyd med luftfilteret.. Mye bedre lyd samt jeg føler den er bedre på gassresponsen. Har ikke opplevd noe dårligere effekt iallfall. Men vurderer å bytte blinkersn til noe mørkere🤔

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei igjen! en god stund siden sist jeg var aktiv på denne tråden.. Noe har skjedd sist som for eksempel montert ryggekamera, Dab+ og faktisk nye gule blinklys. (Noe jeg ikke mente var fint men ombestemte meg) I tillegg har jeg fått montert m3 eksos fra GS samt csl diffuser bak. Ellers er alt etter bakre eksos orginalt slik at dette går igjennom eventuell teknisk / eu kontroll. 

Forøvrig så ble bilen lagt ut for salg i fjor høst men ingen napp å få. Er ikke akkurat sesong for en slik bil sent på høsten. Dermed har den fått plass på vinterlagring for sesongen og tar den ut igjen mot april. Bilen skal fortsatt selges desverre.. sånn er det når man har blitt student. Satser på å selge mot våren 2019 igjen. Spørsmålet er om jeg skal eu godkjenne bilen før eventuelt salg. Hva mener dere er en god pris? Har jo sett at de ligger godt i pris når våren ankommer. Km stand på bilen har flyttet seg opp til 156.000km noe som jeg anslår ikke er noe høyt for en bil som begynner å dra på årene. Legger ved noen bilder etter litt oppgraderinger :)

 

 

047_454763732.jpg

047_609634245.jpg

047_713669752.jpg

047_826551742.jpg

047_1103493979.jpg

047_1369372061.jpg

047_1479550327 (1).jpg

047_2145299187.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...