JulianK Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Hehe skjønner skjønner hva hadde evnt den rette prisen vært omkring? Og for min del kunne en strøken 320 også vært glimerende. Btw! drop bakrutesenker. Endret Mai 25, 2016 av JulianK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Litt usikker på pris.. Men med tanke på jeg ikke har tenkt å selge så har jeg nok ville lagt meg litt høyere på rundt 135-140 mtp motor,utstyr og lav km og også med hva de andre er priset på! Syns de er priset ganske hardt men jeg klager ikke. Endret Mai 25, 2016 av Mikalsen Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 (endret) Heisann! Da har jeg fått ordnet en god del siden sist. -Eonon spiller -K&N Åpent luftfilter med varmeskjold -Tårnstag -Nye skilt med svarte N-merker -10mm spacer fram og 15mm bak -CSL bakluke flipp Synes den nå begynner å bli komplett! Noe småtteri kanskje som gjenstår.. Så hva syns dere? Endret Juli 23, 2016 av Mikalsen fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Kanskje prøvd ut orange blinklys eller gule reflektorer? Her er min med orange blinklys(si ifra om jeg skal fjærne bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Kanskje prøvd ut orange blinklys eller gule reflektorer? Her er min med orange blinklys(si ifra om jeg skal fjærne bildet) Er ikke så begeistret for orange blinklys, så holder meg nok til de jeg har. Det jeg har liggende er US blink, så det gjør nok susen tenker jeg ^^ Dessuten passer nok orange kanskje litt bedre til svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 meget pen coupe du har! Mikalsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Flotte oppgraderinger Tøft med Csl flipp! Kondolerer med KN åpent luftfilterkit Endret Juli 31, 2016 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 1 time siden, Nyheim skrev: Flotte oppgraderinger Tøft med Csl flipp! Kondolerer med KN åpent luftfilterkit Har da i det minste varmeskjold i motsetning til de fleste som kjører med åpent luftfilter... Mikalsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 On 31.7.2016 at 4.15, DanielStance skrev: Har da i det minste varmeskjold i motsetning til de fleste som kjører med åpent luftfilter... er nok veldig smart ja! hvis ikke får man nok mere varm luft en kaldt luft som man skal Mikalsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 Takk for det folkens! Er nokså fornøyd med luftfilteret.. Mye bedre lyd samt jeg føler den er bedre på gassresponsen. Har ikke opplevd noe dårligere effekt iallfall. Men vurderer å bytte blinkersn til noe mørkere🤔 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 Flott bil Kjekt å se vi er flere med e46 coupe Mikalsen og Slavearbeider'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet Februar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2019 Hei igjen! en god stund siden sist jeg var aktiv på denne tråden.. Noe har skjedd sist som for eksempel montert ryggekamera, Dab+ og faktisk nye gule blinklys. (Noe jeg ikke mente var fint men ombestemte meg) I tillegg har jeg fått montert m3 eksos fra GS samt csl diffuser bak. Ellers er alt etter bakre eksos orginalt slik at dette går igjennom eventuell teknisk / eu kontroll. Forøvrig så ble bilen lagt ut for salg i fjor høst men ingen napp å få. Er ikke akkurat sesong for en slik bil sent på høsten. Dermed har den fått plass på vinterlagring for sesongen og tar den ut igjen mot april. Bilen skal fortsatt selges desverre.. sånn er det når man har blitt student. Satser på å selge mot våren 2019 igjen. Spørsmålet er om jeg skal eu godkjenne bilen før eventuelt salg. Hva mener dere er en god pris? Har jo sett at de ligger godt i pris når våren ankommer. Km stand på bilen har flyttet seg opp til 156.000km noe som jeg anslår ikke er noe høyt for en bil som begynner å dra på årene. Legger ved noen bilder etter litt oppgraderinger vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå