Lifeasiknowit_bmw Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 1 time siden, fupsaker skrev: Hehe, håper ikke det! Nei, det er ikke så lett.. For jeg vet ikke hva jeg vil ha enda.. Hva med en 2'er Coupé? M sport, god på veien og generelt leken. Hvis ikke så er det jo alltids 3'ern da! Der er jo 330e med adaptivt M understell på vei. Mye HK for pengene, greit forbruk OG antakeligvis enda flere lettelser på avgifter etc. Hvis ikke så er det jo 4'ern Gran Coupé eller Coupé. Det er jo biler med skikkelig fine linjer Om du har du har litt "kraftigere" budsjett så kan du jo prøve deg på X4 eller den nye 5'ern. X4 er leken og har etter min mening en pen look. Nye 5'ern kunne passet i en James Bond film fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Skulle jeg bestilt en ny BMW i dag er jeg ikke i tvil om hva jeg ville gått for - F30 LCI 330e Sporty look utvendig, de nye lyktene er dritlekre, kompakt og fin innvendig. Mye bil for pengene, bra ytelser og passende miljø-alibi som gjør at selv potensielt hotte MDG-sympatiserende babes ikke blir skremt av en BMW i tunet (med trykk på "potensielt", få av de ute og går) Lifeasiknowit_bmw og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 (endret) 3 timer siden, Walkabout skrev: Skulle jeg bestilt en ny BMW i dag er jeg ikke i tvil om hva jeg ville gått for - F30 LCI 330e Sporty look utvendig, de nye lyktene er dritlekre, kompakt og fin innvendig. Mye bil for pengene, bra ytelser og passende miljø-alibi som gjør at selv potensielt hotte MDG-sympatiserende babes ikke blir skremt av en BMW i tunet (med trykk på "potensielt", få av de ute og går) Helt enig! for F30'en min hadde jeg fått en 330e med enda litt mer utstyr enn det jeg har i dag... det er utrolig mye MER standardutstyr. I alle fall ut i fra det jeg har sett forhandleren vise og sammenligne. Nesten trist å tenke på 😂, men blir nok til at jeg holder på F30'en en stund til. Den er jo (selv om den ikke er en 330e) en utrolig morsom bil å kjøre. Endret Oktober 25, 2016 av Lifeasiknowit_bmw Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 16 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Hva med en 2'er Coupé? M sport, god på veien og generelt leken. Hvis ikke så er det jo alltids 3'ern da! Der er jo 330e med adaptivt M understell på vei. Mye HK for pengene, greit forbruk OG antakeligvis enda flere lettelser på avgifter etc. Hvis ikke så er det jo 4'ern Gran Coupé eller Coupé. Det er jo biler med skikkelig fine linjer Om du har du har litt "kraftigere" budsjett så kan du jo prøve deg på X4 eller den nye 5'ern. X4 er leken og har etter min mening en pen look. Nye 5'ern kunne passet i en James Bond film 2'er coupe har jeg siklet lenge på, ulempe: Jeg vil ha en noe mer praktisk bil, helst med bedre plass og xDrive. 4'er Gran Coupe har jeg sett på og fått tilbud på, samme med 3'er GT og F31 LCI. Så jeg bestiller en av de antakelig når og om bilen min blir solgt. 14 timer siden, Walkabout skrev: Skulle jeg bestilt en ny BMW i dag er jeg ikke i tvil om hva jeg ville gått for - F30 LCI 330e Sporty look utvendig, de nye lyktene er dritlekre, kompakt og fin innvendig. Mye bil for pengene, bra ytelser og passende miljø-alibi som gjør at selv potensielt hotte MDG-sympatiserende babes ikke blir skremt av en BMW i tunet (med trykk på "potensielt", få av de ute og går) Jeg er enig, den er jo ganske så kul. Men den har mindre bagasjerom enn jeg har i dag. 330i, derimot, kunne vært virkelig gøy! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78792492 mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 10 timer siden, M3Turbo1000 skrev: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78792492 Kona lar meg ikke kjøpe blå bil. Har sett på den mange ganger, liker den svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Verste jeg har hørt!Estorill Blå er jo en av de fineste fargene bmw har syns jeg. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 2 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Verste jeg har hørt!Estorill Blå er jo en av de fineste fargene bmw har syns jeg. +1. Savner vår Estorilblå F20 ennå... hjelper ikke at "minner" på Facebook fra 4 år siden og 1 år siden i disse dager minner meg på bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 2 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Verste jeg har hørt!Estorill Blå er jo en av de fineste fargene bmw har syns jeg. Hehe, jeg er ikke uenig. Hun har en estorilblå F20 116d i dag, og er ikke overbevist. Dessuten står den bare rolig. Så kan jo selge den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Har glemt å oppdatere at konas F20 116d ble solgt, nå har jeg en som er oppriktig interessert i min, må bare få den tilbake fra lakkering for steinsprut og diverse, samt mulig ny frontfanger siden noen tydeligvis har vært borte i bilen min ved parkering. Så da blir den så god som ny! Gorg og Eminent reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Blå farge på BMW er kjempe fint ! Hehe jeg er kjempe fornøyd vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 1 time siden, Eminent skrev: Blå farge på BMW er kjempe fint ! Hehe jeg er kjempe fornøyd vertfall Hehe, jeg er ikke uenig i at blå kler BMW, men kona skal ha et lite ord med i laget også. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Hehehe . skjønner det godt, jeg var så heldig at samboeren min likte blå fargen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 2 minutter siden, Eminent skrev: Hehehe . skjønner det godt, jeg var så heldig at samboeren min likte blå fargen . Vi hadde én blå F20 116d tidligere, hun ville ikke ha det neste gang. Så det blir vel en annen grå- eller sølvfarge, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 (endret) Må du selge grunnet huskjøp(banken) eller fordi du vil ha mer plass? Her har du jo en fin bil https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90067111 Endret Februar 3, 2017 av Eivind320x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå