RemyNG Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Ja nei jeg bryr meg ikke stort jeg heller 😂😂 men har 2 små som ikke liker og sette seg i en kald bil 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Da er det komplett med ledningsnett og alt det jeg trengte 👍🤗🤗☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Fikk endelig noen raske bilder av bilen i dag, skal se på den selv etterpå! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 Synes det her tok fryktelig lang tid Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 Ganske enig med Gabz, Men håper du får et bra resultat som plaster på såret Gleder meg til å se fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2016 10 hours ago, Gabz said: Synes det her tok fryktelig lang tid 7 hours ago, Enes Yakici said: Ganske enig med Gabz, Men håper du får et bra resultat som plaster på såret Gleder meg til å se fargen på bilen. Ja, gutter, det er jeg jo selvsagt helt enig i, men dette har sin forklaring, grunnet uforutsett sykdom, blant flere ansatte der, og prisen, samt overbooking fra lakkverkstedets side. Her er egne bilder tatt igår, bilen blir helt rustfri og er ekstremt glatt og fin i finish og overflate, samt at alt blir tatt av "uhumskheter" og enormt mye tid er nå lagt inn av arbeid og innsats i bilen, en fryd å se og henter den en godværsdag til uken, nå som den endelig går i lakkboksen. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Nærmer seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Betyr det opphenting i dag? Hadde aldri i livet tolerert slik en ventetid etter først avtalt tidspunkt, kjenner jeg blir irritert på dine vegne... Alså selvfølgelig bra de ordner opp, men hallo i luken liksom, noe stemmer ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 1 minute ago, danskiii said: Betyr det opphenting i dag? Hadde aldri i livet tolerert slik en ventetid etter først avtalt tidspunkt, kjenner jeg blir irritert på dine vegne... Alså selvfølgelig bra de ordner opp, men hallo i luken liksom, noe stemmer ikke her Slipper i hvert fall å kjøre i salt nå da, og kjører bilen til mamma om dagen. (Det er et merke som får tåle salt, hint; "kløneklovnevogn..." :P) "Den som venter på noe godt....," og så videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Få gang!! 😂😂😂 venter spent enda ser jeg din så føler jeg at jeg må lakkere min og 😂😂 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 I all verden... Det har jo tatt over en mnd jo😳😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 18 hours ago, RemyNG said: Få gang!! 😂😂😂 venter spent enda ser jeg din så føler jeg at jeg må lakkere min og 😂😂 Gjør det 🙊🚘🏁😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 5 hours ago, Mistermister said: I all verden... Det har jo tatt over en mnd jo😳😳😳 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 11!? Hadde ikke giddet å betale en krone om jeg skulle måtte vente nesten 3 måneder.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå