Turbo-HF Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 On 1.7.2017 at 11:35 AM, Freakshow said: ja se der ja! ble bra nå ^^ Ja, takker! On 1.7.2017 at 2:44 PM, Shattered said: Så det blir ikke salg likevel? lekker bil Nei, avventer enda litt til! Tusen takk! Må bare få på plass de siste tingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Tetningslist fikset... Har også behandlet rattet litt og vasket bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2017 Fikk noen skjolder og merker samt noen sår, på grunn av fugleskitt, til tross for at jeg allerede har vokset bilen med Meguiar's Caranauba, med håndkraft, men med litt Auto Glym, lakkrens, og maskin, forsvant det, Men AG er et dårlig produkt, på grunn av alle produktrester og støv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 Vasket og polert bort noen flere sår idag, pluss parkert i garasjen igjen, og ja, jeg tok bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 du må få polert den skikkelig en gang! så trenger du bare å gjøre det 2 ganger i året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 20 minutes ago, Freakshow said: du må få polert den skikkelig en gang! så trenger du bare å gjøre det 2 ganger i året! Har jo gjort det ordentlig, men må friske opp innimellom, pluss at nye sår må tas fortløpende 🙈🙈🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 Må bytte vannpumpe og termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2017 Blir byttet pakning, vannpumpe og termostat på tirsdag 🖒 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2017 Ble endelig byttet vannpumpe, pakning, termostathus, termostat og frostvæske på bilen. Nå er hun helt fin igjen 🚘😍🖒🌞🌞😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2017 Dette ble byttet, svært vellykket, og bilen ble kjempefin igjen! Prøvde den med kjæresten og en venninne på lengre tur til Sverige på onsdag, og ingen varmgang eller problemer med kjøling lenger! (Y) Ikke minst skjønt å slippe å ha full varme på max vifte og 32 grader i bilen mer, for å kompensere, hehe... Nå ble <hun> vasket igår og er ferieklar! Langtur til Danmark og Tyskland, når det endelig blir sommerferie på oss, også! Takk til fine deler fra Schmiedmann! fxslin og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2017 Siden chromlistene mine var så ripete, slitte, misfarget og stygge, så bestemte jeg meg for å få de til å matche grillen, og bli mere blank sølv, med svart grunning og chromeffektlakk. Etter et par idéer og litt planlegging ble det slik: ///M3, tambur4 og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 (endret) Sånn, nærmer seg. Nye clips, hengsel til tanklokk og indre tanklokk er bestilt, men alltid skal det være noe, måtte i tillegg anskaffe nytt verktøy, siden jeg ikke fant de jeg trengte, og så begynte typisk nok også det røde utropstegnet på enten SRS, håndbrems eller gearkasse å lyse litt i dag. Flax, altså... Kan også indikere slitte bremseklosser?! Endret August 2, 2017 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 3, 2017 Forfatter Share Skrevet August 3, 2017 Antar bare begynnende slitte bremseklosser, de varsles jo tidlig. 🖒🙈😊 Og da er bilen vist og godkjent med Supersprint bakpotte og snart reiseklar, etter siste kontroll hos M Verksted AS 🚘🖒❤😍 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2017 Share Skrevet August 3, 2017 Dere må kose dere på tur Ta masse bilder og legg ut her i tråden, det er alltid hyggelig å lese Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 3, 2017 Forfatter Share Skrevet August 3, 2017 2 hours ago, Fredrik 90 said: Dere må kose dere på tur Ta masse bilder og legg ut her i tråden, det er alltid hyggelig å lese Tusen takk, det skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå