Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 En av hovedgrunnene til at jeg liker sånn folie er nemlig den teksturen. Liker når det ser ut som børstet stål liksom. Men får kanskje lete etter lister i stedet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 On 25.5.2016 at 9.26, Gabz skrev: Blir fort en 6-900 for å foliere alt da.. Litt stivt men får se! bestill 3m folie på ebay. koster nok 300kr for alt du trenger xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 btw, hvor sendte du speedoen for å få bytta skjermen/fiksa pixelfeilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 17 minutter siden, Freakshow skrev: btw, hvor sendte du speedoen for å få bytta skjermen/fiksa pixelfeilen E39 Pixelfix på Facebook Blir sendt på mandag tenker jeg. Måtte finne et tidspunkt det passet best å være uten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 26 minutter siden, Bækkmann skrev: E39 Pixelfix på Facebook Blir sendt på mandag tenker jeg. Måtte finne et tidspunkt det passet best å være uten bil okey mye må du betale for slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Nå, Freakshow skrev: okey mye må du betale for slikt? 2000kr. skulle han ha. Frakt kommer jo i tillegg, så jeg har regnet med ca. 2500 totalt. Kjedelige penger, men greit å vite at resultatet blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 syns egentlig ikke det er så gærnt, hvor holder fyren til? det blir jo i orden, og det er jo langt under pris på nytt instrument panel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Nå, Freakshow skrev: syns egentlig ikke det er så gærnt, hvor holder fyren til? det blir jo i orden, og det er jo langt under pris på nytt instrument panel Ikke sant! Holder til i Bodø. Nils Magnus Olsen heter kroppen som styrer sjappa tror jeg. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 haha! får be bestemor ta de med seg oppover når hu kommer ned! xD hu betaler sikkert frakt nedover igjen Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Nå trenger jeg folkets synspunkt.. Har vært inne på tanken å sote bakrutene Både fordi jeg synes det ser stilig ut, og jeg liker at interiøret føles lunere Synspunkter for/imot mottas med stor takk, samt eventuelt hvor mørk sotingen burde være. Det trenger ikke å være all verden, litt redd for at det blir et ekstremt skille mellom rutene fremme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Jeg synes mørkere ruter bak er fint, men det bør være i nogen lunde samme utførelse som de originale solbeskyttende vinduene. Alternativt ville jeg vurdert å ettermontere solgardiner i bakrute og sidevinduer. Bækkmann og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 For en meget flott bil! Liker veldig godt fargen du tenker på interiør listene, tenker på det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg synes mørkere ruter bak er fint, men det bør være i nogen lunde samme utførelse som de originale solbeskyttende vinduene. Alternativt ville jeg vurdert å ettermontere solgardiner i bakrute og sidevinduer. Godt forslag! Glemte helt muligheten for solgardin, billigere også vil jeg tro. Ikke mye å se av gardinene på siderutene. Må man bytte ut dørtrekk for disse, eller er det andre ting som må byttes? Spørsmålet er vel egentlig hvordan de festes da jeg kun har sett bilder av de. 5 timer siden, Marius Krokdal skrev: For en meget flott bil! Liker veldig godt fargen du tenker på interiør listene, tenker på det samme selv Takk takk, alltid gøy å høre Ja, jeg liker at det bryter opp litt med alu lister, også ser det jo noe mer moderne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Hovedgardina på døra festes i to kroker oppe, så har du en liten gardin til den delen av ruta som ikke sveives ned, den festes med én krok. Bak kan du ha elektrisk rullegardin, den er litt stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 17 timer siden, E.C. skrev: Hovedgardina på døra festes i to kroker oppe, så har du en liten gardin til den delen av ruta som ikke sveives ned, den festes med én krok. Bak kan du ha elektrisk rullegardin, den er litt stas Elektrisk rullgardin er en plan, begynte såvidt med dette på den forrige bilen jeg hadde. Men disse krokene, disse må vel monteres også. Må hele karmen rundt vinduet byttes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå