Bækkmann Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 (endret) Dagens gode gjerning! Fikk endelig vekk det forferdelige luftfilteret som sto i bilen. Før: Etter: Det ser så mye mer ordentlig ut, og det ble hundre ganger mer behagelig å kjøre da jeg slipper bråket. Stille ble det Fornøyd! I morgen blir det en runde med motorvask, og plastfornyer Det ble Biltema luftfilter i denne omgang. KN filter blir satt i etterhvert Endret August 17, 2016 av Bækkmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 3 minutter siden, sveigis skrev: Det skal jeg! Tror det blir en lengre roadtrip etterhvert Soltaket i klassisk rånerstuk, og litt god musikk! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Deilig Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Det gjorde det seg med orginal filter boks igjen, må vurdere og sette på min igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 12 timer siden, Bækkmann skrev: Dagens gode gjerning! Fikk endelig vekk det forferdelige luftfilteret som sto i bilen Det ser så mye mer ordentlig ut, og det ble hundre ganger mer behagelig å kjøre da jeg slipper bråket. Stille ble det Fornøyd! I morgen blir det en runde med motorvask, og plastfornyer Det ble Biltema luftfilter i denne omgang. KN filter blir satt i etterhvert Fornuftig, i tillegg så får bilen nå kald og frisk luft som blir tatt inn i front under støtfanger. Jeg hadde tidligere vaskbart K&N innsatsfilter på min E39 530D og tok for morro og målte luftmengde i Inpa. Den viste ca 500 mg/slag med nyvasket filter. Bytta så til et nytt original filter og resultatet ble akkurat det samme, 500mg/slag. Så konklusjonen var at den eneste "fordelen" med K&N var litt grommere lyd men baksiden er at det slipper gjennom mer enn originalfilter så for min del har jeg holdt meg til originalt etter denne uhøytidelige testen. ☺ Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 4 timer siden, RemyNG skrev: Det er jo gøy med litt lyd, men selv så ble jeg dritlei bråket etter noen timer kjøring 20 minutter siden, Hpi skrev: Arti at du testet! Det er nok for lyden sin del at jeg vil ha KN, hadde ikke forventet noe merkbar effektøkning Var veldig fornøyd med KN filter i 520'en jeg hadde. Merkbart kun ved skikkelig gasspådrag, og det er da man skal høres også Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Endelig har bilen fått den poleringen den virkelig fortjener. Leverte bilen til en kompis som kan sakene sine, og resultatet ble helt fantastisk! Nå har jeg desverre bare en stakkars iPhone 5S til å ta bilder med, men tro meg. Bilen ble blank. Skikkelig blank Lyktene fikk seg en polering også. Det ble tusen ganger bedre! i denne omgang ble det polering, plastfornyer, og voksing Klar for hardere forhold utover høsten / vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Vakkert! Syns du må spandere noe fine felger på bilen Bækkmann og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 1 minutt siden, DanielStance skrev: DET synes jeg også! Har lenge tenkt på BMW Style 66 felger, men jeg er åpen for forslag Vurderte svarte felger en stund, men frykter kanskje at detaljene ''kommer bort''? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 ja og ja til style 66 NEI OG NEI! til sorte felger! Turbo-HF og Bækkmann reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Nå, Freakshow skrev: Da snakker vi samme språk jeg og du! Turbo-HF og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 (endret) Hadde det vært min bil, så hadde Style 66 vært vinterfelger i såfall.. Syns kanskje de er en størrelse for liten til å være sommerfelger Endret August 29, 2016 av DanielStance Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Hadde jo egentlig tenkt 18 på sommerfelgene ja.. Hvilke andre sko ville kledd denne da tro? Orginalpolizeien i meg sier jo at felgene må være orginale til E39 og helst M-sport, men det er kanskje på tide å tenke utenfor boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 M-Parallel (Style 37) ser veldig bra ut på E39 Men desverre ikke enkel å finne med E39 nav-åpning. Da må du eventuelt bruke overgangspacer, eller få senter dreid opp. Turbo-HF og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Spacere er vel ikke aktuelt i det heletatt desverre.. Jeg har ikke nerver til sånt, xD Jeg liker å klaske vognkortet i fleisen på teknisk, for så å kjøre videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå