chrisen Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Hei, på jakt etter nye felger til min F30. Vil helst ha orginale Bmw felger da jeg er litt konservativ i smaken. Men det koster jo deretter. Så mitt spørsmål er hvor handler folket replica felger? Hvem selger utenom GS (Er vel ikke direkte replica og vet at det er forbudt å selge kopier i norge.) Har mest lyst på m3/m4 felger i 19", noen som har peil på nettsider eller butikker som selger Bmw look alike felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Det kryr av diverse kopifelger på Finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Sett det står litt på finn, men virker som mye privatfolk osv som ikke vil sende i post pluss risk for å bli lurt. Føler det er litt tryggere å handle i en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 http://www.martinsfelger.no/felger/felgguide/BMW-3-Series-F30-sedan(11-).aspx?get=wheel&id=1748 nr. 5 der, Nitro Speed Er ikke de "lik" F80 M3 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 (endret) Avantgarde selger en del kopifelger. Prøv også eBay, der er det haugevis. Har kjøpt replica-felger av type M5 E60, M5 F10 og M6 F12 der. Endret Mai 6, 2016 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Finner mange firma som selger nye kopifelger på finn.no også. Men hvorfor ikke se etter pent brukte originale felger på finn? De får du ofte til sterkt reduserte priser. Muligens vanskelig å få tak i originale M3/M4 felger, men finnes nok av kopier av disse ute -søk på BMW M4 på felger og dekk på torget så kommer det opp mange. Marius2002 og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Har bare dårlig erfaring med kopi felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 1 time siden, modus skrev: Har bare dårlig erfaring med kopi felger... Jeg har bare gode erfaringer med kopifelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Kjør midtveien, finn originale bmw felger brukt på finn. Er ikke noe risiko å handle sånt, da det både er hjul med lav km, selger trolig er type 30-40 år, etablert og alt det der. Mye mere grunn til å være skeptisk om du handler 20 år gamle hjul til 35k slik man gjør til e36/e30. Da har du noe originalt, som holder seg i verdi. Kopihjul som er smelta om av gamle brusbokser i kina gjør akkurat det motsatte. Jeg har aldri forstått hvorfor folk kjøper seg bil til en halv million, men når det gjelder verktøy og felger så skal man lete land og strand etter det absolutt billigeste man klarer å finne. Peak, bimmerR og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Etter 2 sett med kopi felger og begge gangene med sprekk i felger (på innsiden) av felgen slik at det ikke syntes før hjul bytte... Sorry men stoler ikke med livet mitt eller familiens på slike felger som kan ende i tragedie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Takker for mange gode innspill. Brukte orginale felger er absolutt å foretrekke, hvis de er strøkne. Har dog god efaring etter mange år med diverese replica, men er klart en kan være uheldig og at det kan få konsekevenser. Derfor jeg ønsker å kjøpe fra en seriøs forhandler som dekk1 for eks, vet de selger avantgarde men trodde ikke de hadde bmw look alike. Skal se nærmere på de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå