Svearamp Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 (endret) Hei, tenkte det var på tide å legge ut bilder av min F11 530d som blei kjøpt i fjor sommer (2015). Var egentlig på utkikk etter en 520 evt 525 M-sport men kom over denne ganske bra utstyrte 530D uten M-sport til en meget hyggelig pris. Tunet hos tuningsentret.no M-sport retrofit kit blei bestilt fra schmiedmann, kjenning som lakkerte å monterte, Nye Felger Avantgarde M510 i Dolphin grey 20" fra DekkPartner Stord. M5 LCI Grill fra IND-distribution. M-performance leppe i carbon (Ebay kopi). Eibach 30mm senkefjærer forran fra Baan velgen Lakkert Bremse Caliptere gloss sort. Senka bak på diagnosen i 25mm. Led i tåkelys samt ryggelys. Kodet Speedlimit info og Connected Drive. Byttet div inni bilen bla. fotstøtte og pedaler. Utstyrsliste: Sport automatic gearbox Chassis suspens. setup"Adaptive Drive" Integral active front steering Trailer coupling Reversing camera Roof rail, aluminium, satinised Interieurleisten Alu Feinschliff Autom. climate control with 4-zone ctrl Ambient interior light High-beam assistant Lane departure warning Lane change warning Active cruise control+stopgo function Surround view Park Assist Rear-cabin entertainment, Professional USB/audio interface Connection, MP3 player in mobile phone Night Vision with person recognition Active pedestrian protection Thiefproofing device Electronic Damper Control (EDC) Dynamic Drive Extra package, EU-speciifc Steering wheel heater Sports leather steering wheel Alarm system automatic trunk lid mechanism Soft-Close-Automatic doors Panorama glass roof Roller sun visor, rear door Luggage compartment package Interior/outside mirror with auto dip Interior rear-view mirror with auto dip Smoker package Comfort seat with memory Lumbar support, driver and passenger Seat heating driver/passenger Seat heating, rear Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Xenon Light Adaptive Headlights Navigation system, Professional Head-up display Preparation f mobile phone w Bluetooth DAB tuner HiFi system Professional DSP Individual sunshade glazing Headlining anthracite Cold-climate version Additional Export tank filling Daytime driving lights Special inspection press vehicles Rett på Swisswax behandling M-sport lakkert og montert Nye Felger og nyrer. 245/35-20" fremme og 285/30-20" bak. (21" blir for mye for nordnorske veier) M-Performace leppe delvis montert.. ikke bare å sette rett på nei... Senk montert, samt foliert krom i sideblinker og håndtak, blinkers er foliert på nytt da første forsøk ikke blei helt bra Skal foliere rundt vinduene også etterhvert når man får tid.. Det var det så langt, skal få tatt noe bedre bilder når det blir brukbart vær igjen Endret Juli 13, 2016 av Svearamp Mere rydding fupsaker, rst026, Mr Mykland og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Flott F11! Følger Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Fin F11 med fine modifikasjoner! 20mm er nok passelig senk bak med 30mm fremme. Jeg senket min 25mm fremme og 15mm bak, synes dette er kledelig. Da er den vel 2-3mm lavere foran en bak - synes det er fint med litt stuk, i alle fall på touring. Kommer til å bli bra når du får vinduslistene foliert også. Ellers ville jeg satt på sorte N-merker på skiltene (nmerker.no) Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Flott vogn ja Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 Senket 20mm via diagnose og ISTA idag, blei bra ja:) Venter bare på spacere til fram felgene så skal jeg fått tatt 4hjuls kontroll, sikkert helt i ulage etter å ha hatt ute dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 9 timer siden, Walkabout skrev: Fin F11 med fine modifikasjoner! 20mm er nok passelig senk bak med 30mm fremme. Jeg senket min 25mm fremme og 15mm bak, synes dette er kledelig. Da er den vel 2-3mm lavere foran en bak - synes det er fint med litt stuk, i alle fall på touring. Kommer til å bli bra når du får vinduslistene foliert også. Ellers ville jeg satt på sorte N-merker på skiltene (nmerker.no) Skal bestillle merker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Sitér Bla bra:) Men kast M merket ditt i grillen... Jeg har fått så mange spørsmål, så jeg ble flau.. Er det ikke M bil, så fjerner vi merket.. Som alle med 520diesel setter på 4x90 el noe eksos, er som å sette eksosanlegg på en el bil.. Det er bare harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 1 time siden, Conquest skrev: Vurderte det, men blir ett tomt svart felt der som blir å se rart ut, bilen er ombygd med komplett m-sport fra BMW så da tenkte jeg å bare la der stå, evt så må jeg modifisere grillen, ikke lett å finne svart grill til bil med nightvision 😳 Conquest og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Meget pen bil dette her, M-sport gjør seg alltid Kule oppgraderinger du gjør, setter liksom prikken over Ien. Er litt usikker på det M emblemet i grillen, er jo liksom litt fyfy å sette M merker der de ikke kommer originalt En god og lang utstyrsliste er alltid fin å ha. Ser også det er en norsk bil med Cold Clima pakken, kommer sikkert godt med oppe hos dere. Min er tysk og har ikke dette, savner det dog ikke med den korte og milde Sørlandsvinteren vi har Du må gjerne legge ut noen interiørbilder også Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 (endret) Denne sto som introbil hos BMW Norge etter hva ryktene tilsier, så den har det meste egentlig, savner comfort access men ellers er jo det meste der, ser den med m merket, men har sett på grillen å det blir vanskelig å få der pent uten m merket, må fjerne plata å det tror jeg ikke går uten å ødelegge grillen 🤔 Skal få tatt noen bilder inni etterhvert, har hatt litt syke barn så det meste blir vanskelig nå😁 Får ikke gjort noe egentlig 😁 Endret Mai 13, 2016 av Svearamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Velkommen til forumet, ser ut som du er ganske fersk her med 11 innlegg Grattis med lekker 5serie! Ville ha beholdt M merket, ville ha vært kritisk om det stod M5 der istedet. Er flere her inne som har M5 grill og fjernet 5 på merket. Mange nye Bmwer har gjerne M merker på sideskjørt, forskjermer, grill osv selvom de har 114/116/316 osv. Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Takker, ja har ikke vært her så lenge.. Første BMW i eie så da blei d naturlig følte jeg😉 Dette er M5 LCI grill som jeg fjernet 5 tallet på ja, har lett lenge etter svart men med NV så er det ikke bare bare å finne😳 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Det med M merket på grillen kan du ta med knusende ro etter min mening. Som Gorg nevner, så kommer mange nye bmw'er med M logo både her og der. Folk som har peiling ser lett at dette ikke er en M bil Ellers en meget fin bil Likte fargen veldig godt Gorg og Svearamp reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Ja M merket får stå, syns fargen er fin, å blir nok enda bedre når jeg får foliert rundt vinduene, usikker på rails om de skal forbli eller om jeg skal foliere dem og🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Dro en liten tur på fjellet å så i ett vann, men isen lå enda tykt på vannet så det blei dårlig med fisking, men fikk tatt noen bilder da Litt yr i lufta så de siste bildene blei ødelagt av vann på linsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå