visiks Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Ordentlig morsomt å lese det her For en bil og for en lyd! Får veldig lyst til å ordne og fikse min egen, men må vel vente til man får seg litt mer bil, tenker jeg. Må den bringe deg mange morsomme timer bak rattet magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Takk for så hyggelig tilbakemelding, @visiks! E87 kan jo bli nokså fet den visiks reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Ble ikke det ufattelig rått, da?! Dæven! Midt i boblebadet Dette er jo før vasken, men greit å se i et annet lys også sandersander, visiks, HPVL og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Dette blir bare bedre å bedre *Leter febrilsk etter Z4 på finn* magneten og Alfaduden reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Haha Jeg liker det, @sandersander! Det er bare én bitteliten filleting som er en smule negativt med X5-felgene Ett(!) bakhjul veier 28 kg! Det er ikke førstevalget når jeg skal kjøre tur for å gjøre madammen bilsyk Dette blir noen romantiske Cruise-felger Toyo Proxes T1 Sport gir en frekk strekk også Det stemmer det. Zito er ikke verdens letteste heller, men litt forskjell er det. For de nærsynte. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 14 timer siden, magneten skrev: Det er bare én bitteliten filleting som er en smule negativt med X5-felgene Ett(!) bakhjul veier 28 kg! Dritt i det Denne bilen fortjener å se fantatisk ut! Jeg synes fargen kombo ble veldig bra (har jo lett for å bli for mye noen ganger). magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Rått! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Håper du bytter tilbake til Style 230 eller Zitoene til søndag Syntes ikke 63ene stod i stil til resten av bilen. magneten, Enes Yakici, Peak og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 2 minutter siden, StigJ skrev: Håper du bytter tilbake til Style 230 eller Zitoene til søndag Syntes ikke 63ene stod i stil til resten av bilen. Syntes det var tøft jeg da... magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Må nok si meg enig med Stig her. Men det du som skal like det, ikke jeg magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 1 time siden, fxslin skrev: Dritt i det Denne bilen fortjener å se fantatisk ut! Jeg synes fargen kombo ble veldig bra (har jo lett for å bli for mye noen ganger). 1 time siden, Gabz skrev: Rått! 1 time siden, andreaskarm skrev: Syntes det var tøft jeg da... Takker, guttaboys! 1 time siden, StigJ skrev: Håper du bytter tilbake til Style 230 eller Zitoene til søndag Syntes ikke 63ene stod i stil til resten av bilen. 1 time siden, danskiii skrev: Må nok si meg enig med Stig her. Men det du som skal like det, ikke jeg Forventet litt rumperelatert smaksinndeling her. Jeg er litt midt i mellom, rett i hullet. Kjekt å ha litt å velge mellom Ruller på 63ene på søndag tror jeg. Så kan jo folk se forskjellige stiler? Kan bli endel frekkere med et par spacere og rett camber da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Jeg er på Zito-siden her. Hva med Zitoene med annen finish? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 (endret) 17 timer siden, sandersander skrev: Dette blir bare bedre å bedre *Leter febrilsk etter Z4 på finn* Ikke så mange coupeer å finne i alle fall.. Denne er nok enda ikke solgt. Kun utgått annonse http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72502001 Men denne ser dønn strøken ut: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77324762 Endret Juni 17, 2016 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Skulle jeg hatt en ny Z4 skulle det vært cab på nytt. 3.0Si / Z4M cab. Slår coupé any day, selv om coupéen har litt småfrekke linjer. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Og jeg er omvendt. Kunne ikke vurdert roadster. Men så liker jeg generelt ikke biler uten tak Joda de kan være meget pene (som gamle din), men ville ikke eid en selv. Alfaduden, Freakshow og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå