Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvrodan denne vogna er å dra rundt på. Den er 10meter lang, pluss drag osv. 

Koster sine kroner gjør de også. 

Ser bilen som står ved siden av er x5 40e. Burde sjekker ut om de kjører rundt på dette monsteret

 

 

IMG_0549.thumb.JPG.4426beb50be63e0285e3ca0c63ab2f57.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten en rs6 med v10 som startet opp på parkeringsplassen i stad. Tror alle på plassen (tilhører dyreparken i kr.sand) hørte at den fyra. Makan til kul låt, og denne var orginal. jeg vet om en som ikke har en som er helt orginal, og det er det råeste jeg har hørt av motorlyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en slik Kabe 1000 ved siden av oss på campingplassen i forfjor når vi leide en "510"-vogn, altså ganske nøyaktig dobbelt så lang. :)

Imponerende nok at de gidder, men ser ut som det stort sett går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke akkurat noe man bør teste ut alle ferjene på Vestlandet med. :)

Det merkeligste er jo innredningen i disse. Bare en masse sofagrupper, så man får stort sett det samme i en vogn som er 2/3 av størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville trodd man merker forskjell på en 2,2 liter og 3liter i en e46? Men det er mulig du har rett trf, at man ikke merker noe.

Dokumentasjon på motor er vel bare en kvittering på at du har kjøpt den, og eventuelt betalt moms hvis den er hentet fra utlandet.

Dokumentasjon på ombygging er vel kun en liste på delene som er forskjellig+ og dokumentasjon på effekt osv som er i 330?

Min oppfatning er at man er langt på vei med rett dim på bremser og stabstag. Eventuelt fjører/dempere hvis akselvekter er forskellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Eselfjes, akkurat den @flobben har tatt bilde av har 390kg, noe jeg mener er i underkant på en så stor vogn. Min egen har 200 teoretiske kg (tipper mindre i praksis), noe som er alt for lite. Neste vogn for min del skal ha minimum 500kg, og gjerne mer også. Slik det er nå klarer jeg ikke å kjøre uten overlast.

I fjor ble det derfor overlast på både bil og vogn (1600kg på begge deler), men nå er i det minste bilen lovlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, flobben skrev:

Nja. Hvis man ser på denne https://www.finn.no/car/caravan/ad.html?finnkode=95755937

så har du en del kilo å gå på, men man må ha BE og bil med mulighet til å dra tungt. 

Vogna jeg drar på er 1200kg, men nyttelasten er lav. Jeg har BE og x5n drar 2700kg, så for meg er vogna begrensningen.

Sjuk vogn, men samtidig veldig mye penger for en campingvogn. Var faktisk mer nyttelast enn jeg forventet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, awt skrev:

@Eselfjes, akkurat den @flobben har tatt bilde av har 390kg, noe jeg mener er i underkant på en så stor vogn. Min egen har 200 teoretiske kg (tipper mindre i praksis), noe som er alt for lite. Neste vogn for min del skal ha minimum 500kg, og gjerne mer også. Slik det er nå klarer jeg ikke å kjøre uten overlast.

I fjor ble det derfor overlast på både bil og vogn (1600kg på begge deler), men nå er i det minste bilen lovlig...

Vi hadde samme problem da vi ferierte med campingvogn. Jeg husker pappa brukte mye tid på å skaffe utstyr som var så lett som mulig. Er ikke så veldig unødvendig man skal ha med, før man har overvekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hva veiledende priser på M performance nyregrillen, M Performance Frontleppe og M.P Sideskjørt er???

leter og leter men finner ingen kataloger på nett med helt originalt M Performance tilbehør.... 

gjelder til F30 :D

takker for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...