Skulebollen Skrevet Lørdag kl. 07:44 Skrevet Lørdag kl. 07:44 (endret) 11 timer siden, E.C. skrev: Tror de fleste IR-målerne treffer nærme nok der, men hvorfor ikke lese ut via diagnose? Hva for noe bil er det du har der? En 92 mod. SL500, bl.a. Så er det jo ett kjekt og ha verktøy tenker jeg 🤔 10 timer siden, Eystein Ose skrev: Kjøpt hestebil igjen @Skulebollen? Har nok det. Men den skal jeg ikke bytte girolje på selv😅 Kjøpt usett i sør Norge, utrolig spontan og dum som jeg er🙈 Jeg får vel ikke sett bilen før uti oktober/november🥴 Den skal få en motor ut service før jeg henter den. Frontrute skal også ut på selgers regning for og sandblåse noe rust jeg ikke ble opplyst om. Ellers må den vel hel lakkeres, så ett dyrt repobjekt der ja😅 Endret Lørdag kl. 07:45 av Skulebollen papertiger reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Vår nye konge har byttet fra BMW iX til Range Rover, et lite steg opp i forbindelse med "forfremmelsen". Fra elbil til fossilbil, sikkert av sikkerhetsmessige årsaker. Men det er godt å se at han til en hver tid har en G05 i reserve som følger etter i skyggen. For både kongen og alle andre vet at før eller siden så kommer den britiske bilen til å gjøre det britiske biler liker best 😂 🔥💩 Og da er det godt å ha en BMW i reserve 👍 Marius2002 og teerex reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå