Gå til innhold

Min E 46 BMW 320 i 2002 mod 39000 km

Share

Anbefalte innlegg

Her ser dere bilen jeg kjøpte i Tyskland for ca 1 mnd siden. Bilen er komplett som ny, tror må være norges mest strøkne originale bil. tror den kunne gått rett på museum.

Bilen er komplett original, aldri sett vinter, kun kjørt på tørre veier, under er den faktisk også som ny.

Jeg skal ha bilen som en samlerbil, og den skal stort sett stå å hvile i garasje.

Litt om bilen: Orientblå met, Individual, rollo i bakvindu, 170 hk, km 39000, eneiersbil, alt originalt og ikke lakkert noen plasser.

Eneste jeg trenger ny er cd veksleren bak i bagasjerommet, den virker ikke og har stått seg ihjel. Trenger en ny slik, så kjøper en dersom det er noen som har en til salgs.

IMG_2051.JPG

IMG_2061.JPG

IMG_2062.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere også ser så er bilen M sport pakke 1 og 2, den har liten original hekkspoiler bak, Harmon Kardon anlegg, individual sorte/blå sport skinnseter, sort innertak  m.m. Ikke kjennere tror at bilen er ny. Som dere forstår har jeg her fått tak i et helt spesielt eksemplar. Rust er selvsagt totalt fraværende, og bilen er totalt uten bruktspor.

IMG_2068.JPG

IMG_2072.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Ja, bilen ser jo utrolig moderne ut til å være snart 15 år gammel. Når man ser på detaljer på bilen, så viser det seg at de faktisk laget vel så solide biler da som nå. F.eks så er understellsmassen mye mere omfattende og bedre enn på dagens 3 serie med mye plastikk og papp innerskjermer. Produksjonskostnadene var høyere på bilene på den tiden enn i dag har jeg hørt fra BMW kjennere.

Og motorens silkemyke gange er jo nærmest verneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette smykket er ikke til salgs i nærmeste fremtid ihvertfall. Jeg har hatt meget flaks som fant denne, da jeg liker disse bilene veldig godt.

Jeg setter den nå bort for vinterlagring, og planen er å vente med å registrere bilen. Hva fremtiden bringer vet man aldri, men i mitt eie blir den ihvertfall ikke en  daglig bruksbil.  Kun lufter seg i finværet!!

Dette vil bli en klassiker, og den er spesiell med dette utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...