Frankesen Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Her ser dere bilen jeg kjøpte i Tyskland for ca 1 mnd siden. Bilen er komplett som ny, tror må være norges mest strøkne originale bil. tror den kunne gått rett på museum. Bilen er komplett original, aldri sett vinter, kun kjørt på tørre veier, under er den faktisk også som ny. Jeg skal ha bilen som en samlerbil, og den skal stort sett stå å hvile i garasje. Litt om bilen: Orientblå met, Individual, rollo i bakvindu, 170 hk, km 39000, eneiersbil, alt originalt og ikke lakkert noen plasser. Eneste jeg trenger ny er cd veksleren bak i bagasjerommet, den virker ikke og har stått seg ihjel. Trenger en ny slik, så kjøper en dersom det er noen som har en til salgs. Marius2002, BjornarHS, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankesen Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 Som dere også ser så er bilen M sport pakke 1 og 2, den har liten original hekkspoiler bak, Harmon Kardon anlegg, individual sorte/blå sport skinnseter, sort innertak m.m. Ikke kjennere tror at bilen er ny. Som dere forstår har jeg her fått tak i et helt spesielt eksemplar. Rust er selvsagt totalt fraværende, og bilen er totalt uten bruktspor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Pen E46 og svært kledelige originale msport-felger Høres ut som den fortsatt vil bli tatt godt vare på. E46 facelift med mtech2 er aldri feil. Kult med et interiør som skiller seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Holy Schmoly! Snakk om juvel. Gratulerer med ny ny E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Utrolig å tenke på at den er produsert for 14 år siden. Den fronten ser ut som en 2015 model og likedan med interiøret. Rett å slett vakkert.. Grattis😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankesen Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Ja, bilen ser jo utrolig moderne ut til å være snart 15 år gammel. Når man ser på detaljer på bilen, så viser det seg at de faktisk laget vel så solide biler da som nå. F.eks så er understellsmassen mye mere omfattende og bedre enn på dagens 3 serie med mye plastikk og papp innerskjermer. Produksjonskostnadene var høyere på bilene på den tiden enn i dag har jeg hørt fra BMW kjennere. Og motorens silkemyke gange er jo nærmest verneverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Gratulerer! Den var rett og slett lekker! Her er det bare å pøse på med masse bilder av detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankesen Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 Her er noen flere bilder av bilen. BjornarHS og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Interessert i å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankesen Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 Dette smykket er ikke til salgs i nærmeste fremtid ihvertfall. Jeg har hatt meget flaks som fant denne, da jeg liker disse bilene veldig godt. Jeg setter den nå bort for vinterlagring, og planen er å vente med å registrere bilen. Hva fremtiden bringer vet man aldri, men i mitt eie blir den ihvertfall ikke en daglig bruksbil. Kun lufter seg i finværet!! Dette vil bli en klassiker, og den er spesiell med dette utstyret. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Makan til strøken! Hadde ikke turt å kjøre denne jeg heller, sånn den er nå. Ikke så fan av interiøret, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 fy faen og strøken! gjort et godt kjøp der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Fantastisk fin bil, digga interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå