Gå til innhold

Hvilken forsikring har dere?


klovnious
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 2 skader hos Vardia og begge gangene er alt OK, de fikser alt slik det skal fikses og krangler ikke på noe. Den ene gange var det ikke min feil, og den andre gangen var det motor/drivverksskade.
Kan legge til at det ikke er noen ekstra service, men de gjør det som man forventer.

Så svartmaling av alle selskap som ikke er de største blir litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudet som jeg fikk hos Enter Forsikring (via Bavaria) da jeg kjøpte min 225xe var betydelig bedre enn hva jeg selv kunne få tak i hos andre. 

Har 70% 2. år, 12 000 km og maks dekning - betaler 6000 kr pr år. Klarte den første måneden å pådra meg en steinsprutskade som ikke lot seg reparere slik at hele frontruten måtte byttes ut. Lå inne en ekstradekning på forsikringen, så 0 kr egenandel og ingen bonustap, også ved ruteskift (Hurtigruta fakturerte forøvrig Enter Forsikring nesten 13 000 kr for jobben).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparebank 1
70% 1.år
16 000km, bil i egen garasje,
Full kasko, ikke leiebil
´11 E91 320xd

9500,- i året...

De va billigst når jeg tegnet, men sjekket kjapt nå så tror jeg Gjensidige er blitt like dyrt/billig og da med motorforsikring, noe jeg ikke har idag.. Dette er noe også jeg må sjekke bedre ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jcnorway skrev:

Tilbudet som jeg fikk hos Enter Forsikring (via Bavaria) da jeg kjøpte min 225xe var betydelig bedre enn hva jeg selv kunne få tak i hos andre. 

Har 70% 2. år, 12 000 km og maks dekning - betaler 6000 kr pr år. Klarte den første måneden å pådra meg en steinsprutskade som ikke lot seg reparere slik at hele frontruten måtte byttes ut. Lå inne en ekstradekning på forsikringen, så 0 kr egenandel og ingen bonustap, også ved ruteskift (Hurtigruta fakturerte forøvrig Enter Forsikring nesten 13 000 kr for jobben).

 

Til info, å ikke få bonus tap ved ruteskift er standard. 

Endret av Otis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vardia
75% mer en 6år
20 000km, bil i egen garasje,
Full kasko, leiebil
07 520d 

5000,- i året...

Synest dette er meget bra pris.

Må legge til at jeg også har hus, innbo og traktor forsikring i tillegg så dette har sikkert innvirkning på pris på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet nettopp til Eika, da Gjensidige økte alle priser ganske mye etter 1 år..

75% 3.år

5000km, egen garasje, ingen under 23 år

Full kasko

2005 530d

4800 i året

Har alle forsikringer; hus, 2x biler, barn, person++ i samme selskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernbaneverket

60% bonus

12000 km, sporing, sjåfør under 23

full kasko

1996 m3 3.2

18800 i året

:roll:

har også en e46 forsikret hos de

60% bonus

fri kjørelengde, sjåfør under 23

delkasko

2002 320D 

4250 i året

Endret av thomaleo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernbaneverket byttet jeg vekk fra igjen.. De var rimelige, men de var jo aldri tilgjengelig når man trengte de! Kundeservice stenger kl 16 og i helgene slik at du må klare deg selv til de åpner igjen. Håpløst O.o 

Jeg har begge bilene mine hos DNB Forsikring nå, og det er kanskje litt dyrere, men de har alltid still opp når jeg har trengt de. Det går til og med ann å få tak i de kl 02:00 natt til Mandag :D Og de er hjelpsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv Eika. Forsikringspremien min er på 15600 med full kasko og 50% bonus. 

 

Jeg jobber i tillegg hos et forsikringsselskap, kontakt meg om dere vil ha et uforpliktende tilbud 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...