Shattered Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 4 minutter siden, Gabz skrev: Jeg delte underveis-bilder av rustarbeidet som noen klagde på, og de vet heller ikke hvor bra det faktisk ble i etterkant som jeg gjør. Dessuten var det til en veldig god kompispris, og jobben var likevel 10 hakk over det. Så hvis du ikke vet hva du prater om så setter jeg pris på om du gir faen i å spre dritt om bilene mine her og der, slik som jeg har sett her gjentatte ganger, og på facebook et par ganger og. Javel, da vet du jo hvor "blokker" ligger, så hvorfor i alle dager du ikke gjør det om jeg snakker så mye dritt om bilene dine, vet ikke jeg. Men nok offtopic her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Hjelper ikke om jeg blokkerer deg når du sprer dritt til andre. Slik som når en kar på facebook spurte rundt verdien på 520D og du delte link til tråden min og mente jeg aldri fikk igjen mer enn 30-35, og jeg har sagt nei til bud på 90. Så setter pris på om du driter i det fra nå av. Du skal få igjen tråden din nå, Tore. Daniel. og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 45 minutter siden, Gabz skrev: Jeg delte underveis-bilder av rustarbeidet som noen klagde på, og de vet heller ikke hvor bra det faktisk ble i etterkant som jeg gjør. Dessuten var det til en veldig god kompispris, og jobben var likevel 10 hakk over det. Så hvis du ikke vet hva du prater om så setter jeg pris på om du gir faen i å spre dritt om bilene mine her og der, slik som jeg har sett her gjentatte ganger, og på facebook et par ganger og. Enig i at drittslenging er tabu. Og ihvertfall inne på min tråd 🙏 Greit å finne sannheten før man uttaler seg. Tipper dog at dette ikke var gjort i ond mening 😉 Jeg ihvertfall er en fredlig sjel og unngår konflikter så godt jeg kan 😃 Så fint hvis vi holder trådene slik de er ment å være, nemlig en boost og motivasjonsfaktor for å gledes over en genuin bilglede og interresse 👍 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Kva viste seg å være enklaste måte å få av støtfanger bak på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 15 minutter siden, mcbanan skrev: Kva viste seg å være enklaste måte å få av støtfanger bak på? Nå tok jeg bare rådet jeg fikk om å skru av tre muttere på hver side inne i bagasjerommet samt tre klips i innerskjerma. Det var plankekjøring 👍 mcbanan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 Noen som vet hvorfor Bimmers kuuuuker nå ? Får jo ikke lasta opp flere bilder fra tlf min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Kjekt å se deg her på Bimmers igjen Kommer til å følge med på tråden om du holder den gjevnlig oppdatert Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 1 time siden, DanielStance skrev: Kjekt å se deg her på Bimmers igjen Kommer til å følge med på tråden om du holder den gjevnlig oppdatert Takk for det Daniel 😃👍 Skal få sletta de andre trådene siden jeg ikke har de bilene lenger. Eller rettere sagt så har samboeren overtatt den Brocatrøde 520, E34'n jeg har tråd på 👍 Skal forsøke å eie denne bilen lenge nok til at det kan bli en varig tråd denne gangen 😂 Har så lett for å bli lei og ønske meg noe nytt 😜 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 Greit å få gjort reint litt når en først driver på 👍 Så i morra blir det å få kjøpt inn mer grunning, samt litt sparkel. Så blir det å slipe og pusse på venstresiden 😉 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 Hva er dette for noe rart ? Den er montert på baksiden av innerskjermen bak høyre side 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Står det noe tall på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 42 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Hva er dette for noe rart ? Den er montert på baksiden av innerskjermen bak høyre side 😳 alarm Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 3 timer siden, Margeir skrev: alarm Åja, visste ikke at det var alarm på bilen 😳 Hvordan sjekker jeg om den virker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 Rustfjerningsreisen fortsetter 😉 I dag er det venstre hjulbue og bakskjerm sin tur til å gjennomgå av negerkusa og andre remedier 👍 Etter å ha fjerna innerskjerm og børsta bort et tonn med sand og grus, er det dags for å setta seg med kaffekoppen og samle mot og ork 😂 Satans morratåke gjør at jeg må holde på i plastgarasjen og dermed litt trangere arbeidsforhold 😁 Men det er spådd oppklarning utover dagen og håper det stemmer. Jag trivs best i öpna landskap 😂 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Noen som har motivasjonen for rust fjerning ja :p. Vape and rust removing. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå