Fahad Skrevet April 9, 2017 Forfatter Share Skrevet April 9, 2017 9 minutter siden, awt skrev: Sakhir oransje ser kanskje litt merkelig ut på bilder, men i virkeligheten er den helt fantastisk. Jeg likte ikke fargen før jeg så den live. Har faktisk aldri sett den live, kanskje vært å ta en titt på den awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 On 9.4.2017 at 9.20, awt skrev: Sakhir oransje ser kanskje litt merkelig ut på bilder, men i virkeligheten er den helt fantastisk. Jeg likte ikke fargen før jeg så den live. hvordan kan du ikke like denne? den er jo GRISELEKKER! Gorg, Haug og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 (endret) Sakhir Orange MÅ du ha med i vurderingen. Knallfin farge. Her har du et knippe bilder jeg tok av @sv90 sin gamle. https://flic.kr/s/aHskcNZLNN Endret April 20, 2017 av StigJ Gorg, fupsaker, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 1 time siden, StigJ skrev: Sakhir Orange MÅ du ha med i vurderingen. Knallfin farge. Her har du et knippe bilder jeg tok av @sv90 sin gamle. https://flic.kr/s/aHskcNZLNN Ja den er kjempefin, men har hørt at det er en veldig tungsolgt farge. Har sett litt på mobile.de og lagt merke til at folk velger farger som er litt "safe" som sort, hvit, grå og blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 må si at min bil gikk veldig fort! hadde den kanskje en uke på finn.no og den var langt fra den billigste. det er altid noen der ute som er galen i nøtten (sånn som meg) som bare må ha noe som ikke alle andre har se bare hvor mangen m4 i gull osv som går rundt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 24, 2017 Forfatter Share Skrevet April 24, 2017 Da nærmer det seg 😀 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=94936254 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2017 Share Skrevet April 24, 2017 Spennende å se hva som dukker opp. Håper på noe med farge.. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 Da får jeg min M bil i morgen Det ble ikke en F80 allikevel, men et par hakk hissigere karosseri istedenfor fupsaker, HPVL, Dark Knight og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Snakker vi om en f82 her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 4 minutter siden, gallay skrev: Snakker vi om en f82 her? Stemmer:) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Gratulerer med fet bil, begynner å bli litt M-biler her nå. Regner med det kommer noen bilder her snart Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Gratulerer med ny bil. Men syns du virkelig F82 har hissigere karosseri? Syns F80 har mye mer aggressive hjulbuer og harde linjer enn F82. Torek, StigJ og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 16 minutter siden, Frode D skrev: Gratulerer med ny bil. Men syns du virkelig F82 har hissigere karosseri? Syns F80 har mye mer aggressive hjulbuer og harde linjer enn F82. Takk Ja, jeg synes den er tøffere, men det er riktig som du sier at hjulbuene på F80 er litt mer aggressive. Fronten og rompa på F82 synes jeg er mye kulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 F82 er så sinnsykt lekkert, en bil jeg har skikkelig crush på for tiden gratulerer ! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 7 minutter siden, Magnus. skrev: F82 er så sinnsykt lekkert, en bil jeg har skikkelig crush på for tiden gratulerer ! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå