Fahad Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 (endret) Noen her som har erfaring med Eibach senkefjærer? Har sett litt på Eibach, de senker 20mm både foran og bak og H&R senker 30/40 noe som blir litt for mye. Vet ikke hvorfor, men jeg er litt skeptisk til å senke den for mye, får en følelse av 5 serie GT Endret September 29, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Ja gratulerer så mye med flott bil Dette er virkelig en helt annen type bil enn den du hadde. Jeg må si jeg synes X6en holder seg bra Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 36 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ja gratulerer så mye med flott bil Dette er virkelig en helt annen type bil enn den du hadde. Jeg må si jeg synes X6en holder seg bra Takk for det, Fredrik. Til å være så svær og tung bil, så flytter den på seg meget bra 😀 Veldig imponert over hvor godt bilen er isolert for støy og komforten er utrolig bra på X6en Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Flott bil Fahad. Håper du kommer på høsttreffet, hadde vært gøy å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 30, 2016 Forfatter Share Skrevet September 30, 2016 5 timer siden, Makky123 skrev: Flott bil Fahad. Håper du kommer på høsttreffet, hadde vært gøy å se den Takk, Makky123. Jeg kommer 😀 Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 18 timer siden, Makky123 skrev: Flott bil Fahad. Håper du kommer på høsttreffet, hadde vært gøy å se den Høsttreff, hvor og når? Gratulerer med rå bil Fahad. 😊 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 30, 2016 Forfatter Share Skrevet September 30, 2016 1 time siden, ahj skrev: Høsttreff, hvor og når? Gratulerer med rå bil Fahad. 😊 Takk for det, ahj. Lørdag 8 oktober, Ringeriksveien 177 1339 Vøyenenga Oslo, Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 4 timer siden, ahj skrev: Høsttreff, hvor og når? Gratulerer med rå bil Fahad. 😊 http://bimmers.no/forums/topic/810026-bmw-ccn-oslo-akershus-høsttreff-0810/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Da har jeg bestilt M Performance front fanger og diffuser 😀 Var fast bestemt på å droppe fangeren pga prisen, men den gjør så mye med bilen og er utrolig tøff! Gleder meg 😁😁 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Hvordan ser den ut? Lik X6M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2016 (endret) 3 timer siden, Gorg skrev: Hvordan ser den ut? Lik X6M? Tja nesten, den her er litt større og ser mer hissigere ut Endret Oktober 7, 2016 av Fahad danskiii, Gorg, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Nice! Det blir veldig bra!! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Performance front på plass. Kostet skjorta men verdt hver eneste krone 😁 Legger ut et nærbilde foreløpig, skal ta flere bilder i morgen med Performance diffuseren fupsaker, Gorg, Makky123 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Vakkert Fahad, som vanlig Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Rått Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå