Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Fahad skrev:

Da får jeg min M bil i morgen :) Det ble ikke en F80 allikevel, men et par hakk hissigere karosseri istedenfor :)

Gratulerer så mye, M4 er en bil jeg har fått mer og mer sansen for, veldig lyst på en slik en om anledningen byr seg om få år. Blir spennende å se hvilke oppgraderinger som kommer på denne, ingen tvil om at jeg må få tatt den nærmere i øyensyn neste gang jeg skal til Oslo :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Walkabout skrev:

Gratulerer så mye, M4 er en bil jeg har fått mer og mer sansen for, veldig lyst på en slik en om anledningen byr seg om få år. Blir spennende å se hvilke oppgraderinger som kommer på denne, ingen tvil om at jeg må få tatt den nærmere i øyensyn neste gang jeg skal til Oslo :D 

Tusen takk for det, Walkabout :) Det ble hvit med karbontak. Gått ca 20 000. Du må bare si i fra, så kan vi møtes. Det blir nok noen oppgraderinger etterhvert, og da trenger jeg garantert råd fra deg :)

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Gratulerer så mye med fet bil! :D 

 

45 minutter siden, Gorg skrev:

Gratulerer så mye @Fahad! Spent på å se bilder :D Noe jeg regner med blir mye av ;) 

 

Takk for det, ahj og gorg :) Bilder blir det en del av :) Det er en på detailersclub.no som skal polere bilen, så han legger nok ut en del bilder han også :)

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...