fxslin Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 Spennende! Da blir vel ny tråd snart Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 4 minutter siden, fxslin skrev: Spennende! Da blir vel ny tråd snart Ja den skal få full shine på søndag med maskin og god voks, så da kommer det noen bilder etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 10 timer siden, Fahad skrev: Da får jeg min M bil i morgen Det ble ikke en F80 allikevel, men et par hakk hissigere karosseri istedenfor Gratulerer så mye, M4 er en bil jeg har fått mer og mer sansen for, veldig lyst på en slik en om anledningen byr seg om få år. Blir spennende å se hvilke oppgraderinger som kommer på denne, ingen tvil om at jeg må få tatt den nærmere i øyensyn neste gang jeg skal til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 (endret) 18 minutter siden, Walkabout skrev: Gratulerer så mye, M4 er en bil jeg har fått mer og mer sansen for, veldig lyst på en slik en om anledningen byr seg om få år. Blir spennende å se hvilke oppgraderinger som kommer på denne, ingen tvil om at jeg må få tatt den nærmere i øyensyn neste gang jeg skal til Oslo Tusen takk for det, Walkabout Det ble hvit med karbontak. Gått ca 20 000. Du må bare si i fra, så kan vi møtes. Det blir nok noen oppgraderinger etterhvert, og da trenger jeg garantert råd fra deg Endret April 28, 2017 av Fahad fupsaker og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Kjør på med en frekk farge på felgene med hvit M4, sier jeg bare fupsaker, BimmerFan! og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 8 minutter siden, Walkabout skrev: Kjør på med en frekk farge på felgene med hvit M4, sier jeg bare Det øverste bildet så veldig bra ut! Jeg tenkte egentlig på noe i bronse Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Gratulerer så mye med fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Gratulerer så mye @Fahad! Spent på å se bilder Noe jeg regner med blir mye av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 (endret) 1 time siden, ahj skrev: Gratulerer så mye med fet bil! 45 minutter siden, Gorg skrev: Gratulerer så mye @Fahad! Spent på å se bilder Noe jeg regner med blir mye av Takk for det, ahj og gorg Bilder blir det en del av Det er en på detailersclub.no som skal polere bilen, så han legger nok ut en del bilder han også Endret April 28, 2017 av Fahad tennbrikket, Gorg, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Hvem da om jeg tør spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 12 minutter siden, Gorg skrev: Hvem da om jeg tør spørre Heinejs Gorg og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Han leverer varene 👌🏻 Siste S&S med 911n var meget omfattende! Freakshow og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Gratulerer med rå bil igjen, Fahad Spent på ny tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 1 time siden, Gorg skrev: Han leverer varene 👌🏻 Siste S&S med 911n var meget omfattende! Ja han er veldig dyktig. Han skal ta en 1 steg med Koch chemie, Angelwax eller polish engel tilslutt. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Gratulerer med rå bil igjen, Fahad Spent på ny tråd! Takk for det, Gabz! Ny tråd kommer:) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå