bmwgreg90 Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 (endret) Ble revet med og handlet ny bil jeg og. Ble en orginal M3 svart utvendig og svart skinn innvendig. Bilen er gått 161.000km, men motor, gir og diff bak er bytta og gått ca 120.000km. Er litt ting som må ordnes, men det blir tatt på forhandlerens regning. Bilen er utstyrt med bla. el seter m memory, H/K anlegg, cruice controll, xenon, smg F1 gir++ Hva som er gjort med bilen: -Carbon front leppe (syns den passet på mørk bil) -Csl (kopi) bakluke -Sota ruter -GS performance eksos (bråkte ganske greit over 2k rpm) -K&N (gen2?) filter med varmeskjold -Senkesett av type ukjent enda (stivt er det hvertfall) -Sota led baklykter ble montert av meg på søndag 2 okt. -BBS motorsport felger. Planer for bilen: -Generell kos og vedlikehold -Farge opp litt slitasje på setene -Fiksa steinsprut på panser og fanger -Polering før vinter -CCFL ringer(?) -Ny spiller(?) Andre tips og forslag? Endret Mars 25, 2017 av bmwgreg90 magneten, Gorg, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Rå bil! Blir bare mer og mer fan av stuket til disse bilene. En vakker dag osv... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 6 minutter siden, papertiger skrev: Rå bil! Blir bare mer og mer fan av stuket til disse bilene. En vakker dag osv... Samme tenkte jeg. Nå eller aldri! Godt dama ikke har planer om noe unge på ei god stund:)) Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Gratulerer med flott kjøremaskin bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 meget pen bil, har sagt til meg selv at en sånn skal jeg ha meg en dag, så får vell logge av bimmers å fortsette med ingeniør matten . Angående tips til hva du burde gjøre ville jeg uten tvil oppdatert softwaren på girkassen, står masse på forskjellige utenlandske forums om at nyeste SMG softwaren er ett must. BMW lager jo ikke ny girkasse software på tull heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 53 minutter siden, tennbrikket skrev: meget pen bil, har sagt til meg selv at en sånn skal jeg ha meg en dag, så får vell logge av bimmers å fortsette med ingeniør matten . Angående tips til hva du burde gjøre ville jeg uten tvil oppdatert softwaren på girkassen, står masse på forskjellige utenlandske forums om at nyeste SMG softwaren er ett must. BMW lager jo ikke ny girkasse software på tull heller Er det noe man kan kjøpe hos feks Bavaria, eller hvor får man tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 13 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Er det noe man kan kjøpe hos feks Bavaria, eller hvor får man tak i det? Man kan oppgradere selv, står litt om det i diagnose og koding tråden, var ett par der som har oppdatert kassen på e60 og e39. Jeg gjorde det blant annet hos RATS i forbindelse med olje og filter skift på kassa. Har også sendt en mail til BMW før, og de kunne oppdatere motoren, så regner med de klarer girkassen også.http://bimmers.no/forums/topic/690841-den-store-diagnose-tråden-oppdatert-180313/?page=230 og side 231. bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Grattis med lekker bil! En kompis oppgraderte software på sin, og det var som natt og dag i følge han Absolutt noe å anbefale. bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 Takk for det. Snerten din og!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Gratulerer med M3 ja! Hvordan opplever du denne mot 335i'en? Faktisk samme forhandler jeg kjøpte min bil hos, og samme leppe foran. Synes den er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Gratulerer! Deilig å kjøre M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 50 minutter siden, [space] skrev: Gratulerer! Deilig å kjøre M3! Det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 1 time siden, LianLi skrev: Gratulerer med M3 ja! Hvordan opplever du denne mot 335i'en? Faktisk samme forhandler jeg kjøpte min bil hos, og samme leppe foran. Synes den er tøff M3 er mer leken og føles mye mindre. Var litt mer drag i 335, samt DKG var noen hakk bedre enn dsg. Hjelper nok med update om jeg finner noen i nærheten som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Gratulerer med nok en fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2016 5 minutter siden, danskiii skrev: Gratulerer med nok en fet bil! Takk for det!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå