Fahad Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Vet ikke helt hva jeg synes om utseendet på denne. Synes den mangler sportslig look som F10 har. Her syns jeg G11 knuser G30 når det gjelder utseendet på bilen, mens på F serien var det helt motsatt etter min mening. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 G30 er en pen bil for all del. Men litt intetsigende og lik de andre kanskje? Og at f10 designet er vanskelig å toppe, det visste vi fra før. Hadde man gått fra e60 til g30 og aldri visst om f10, skal jeg love deg at g30 hadde fått nesten utelukkende positiv omtale Tror man skal vente med å se g30 i msport før man uttaler seg helt. Men for meg er f10 bare sååå mye råere Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 45 minutter siden, Evopower skrev: Flott dame..... Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 9 minutter siden, Evopower skrev: G30 er en pen bil for all del. Men litt intetsigende og lik de andre kanskje? Og at f10 designet er vanskelig å toppe, det visste vi fra før. Hadde man gått fra e60 til g30 og aldri visst om f10, skal jeg love deg at g30 hadde fått nesten utelukkende positiv omtale Tror man skal vente med å se g30 i msport før man uttaler seg helt. Men for meg er f10 bare sååå mye råere Det har du helt rett i, designet på f10 er mer enn perfekt. Etter å ha sett bilder og videoer av G30, så synes jeg den er nærmere en 3 serie enn 7 serie når det gjelder utvendig design, men som du sier så blir det sikkert noe helt annet å se den i msport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 12 minutter siden, Fahad skrev: Det har du helt rett i, designet på f10 er mer enn perfekt. Etter å ha sett bilder og videoer av G30, så synes jeg den er nærmere en 3 serie enn 7 serie når det gjelder utvendig design, men som du sier så blir det sikkert noe helt annet å se den i msport Alt blir bra med 21" Wheels & senk 😁 Nok øl ..... over og ut 😬😊 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Virker som man ikke trenger navigation proffesional for å få stor idrive skjerm på denne. Noen som vet om det stemmer? Har ikke funnet noen bilder av bilen med liten skjerm enda i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 5 minutter siden, laffe skrev: Virker som man ikke trenger navigation proffesional for å få stor idrive skjerm på denne. Noen som vet om det stemmer? Har ikke funnet noen bilder av bilen med liten skjerm enda i hvert fall. I den tyske prislisten så står 8,8" Navi business oppført som standard fra 1. kvartal 2017. Til nå har Navi pro lagt inne i den tyske konfiguratoren som et automatisk valg med økt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 Ok, Var vel for godt til å være sant at alle bilene skulle ha den samme store skjermen uten tillegg i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hageb Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 Bruker g30 d utgavene AdBlue for å få ned NOx utslippene? Ser at utslippene for 520 xdrive er 13,7 mens 530i xDrive er oppgitt til 33,8. Oslo tillater bare den siste de neste dagene ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 7 timer siden, hageb skrev: Bruker g30 d utgavene AdBlue for å få ned NOx utslippene? Ser at utslippene for 520 xdrive er 13,7 mens 530i xDrive er oppgitt til 33,8. Oslo tillater bare den siste de neste dagene ... B47-motoren kommer med AdBlue-system på F1x fom. facelift, så jeg blir overrasket om dette ikke er på plass på diesel-motorene på G3x også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 Får vel ikke selge motorer uten adblue lenger? De fleste trenger jo det for å oppfylle euro6 normen. Så garantert at g30 har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 @Evopower Ganske sikker på at det finnes motorer uten Adblue. Mazda sine skyactive motorer er vel uten adblue, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Får jeg solgt dagens F11 til en bra pris melder jeg meg frivillig til innkjøp av en godt utstyrt G11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå