StigJ Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Får vi se noe ala dette til våren da @andreaskarm? sandersander, magneten, andreaskarm og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Kjører denne stilen han. danskiii, magneten, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 1 time siden, Eselfjes skrev: Hmm, uansett opplevd kvalitet så virker E84 som et godt alternativ Blir spennende å se hva som skjer med denne ja Alternativ til hva er spørsmålet. Den kan mer eller mindre matche plassen til en E9*, men å komme fra en 5 serie til en trang billig X - kan oppleves som smått frustrerende og som både et og to skritt ned på rangstigen. Det føles aldri som en oppgradering hvertfall, tvert om, men smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Jeg ble veldig positivt overrasket over X1 (har riktignok kun erfaring med den tråden omhandler), og vil påstå denne ligger hakket over e9x i comfort. Interiørmessig når den ikke opp til e6x, men jeg synes den virket godt sammenskrudd ut, og kunne fint levd med den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Hva heter fronten som er på bilen din? Alså hvilken utstyrspakke er det? Klarer ikke bestemme meg om jeg liker den eller msport best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 On 11/16/2016 at 21.51, Ron Jeremy skrev: Alternativ til hva er spørsmålet. Den kan mer eller mindre matche plassen til en E9*, men å komme fra en 5 serie til en trang billig X - kan oppleves som smått frustrerende og som både et og to skritt ned på rangstigen. Det føles aldri som en oppgradering hvertfall, tvert om, men smaken er som baken. Tja.. Personlig så synes jeg det ikke var noe nedtur å komme i fra min E61 til denne. Interiørert i X1en er mye mer moderne i mine øyner. I tillegg passer kroppen min X1 setene bedre enn E61 sine sportseter. Selv føler jeg at denne bilen er en oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 9 minutter siden, danskiii skrev: Hva heter fronten som er på bilen din? Alså hvilken utstyrspakke er det? Klarer ikke bestemme meg om jeg liker den eller msport best.. Jeg har X-Line interiør pakke da jeg har Xdrive. S-Line mangler vel listen i midten fremme. M sport er veldig tøff, men er enig med deg, ikke lett å velge. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 On 11/16/2016 at 21.29, StigJ skrev: Får vi se noe ala dette til våren da @andreaskarm? Tjaa... Jeg tviler på det kommer noe senk.. Eller bilen blir i nærheten av den der. Planen er vertfall nye felger, og litt knask så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 On 11/16/2016 at 14.51, Eselfjes skrev: Stilig! Hvordan synes du denne er kontra E60? Interiør, kjøreegenskaper osv? Jeg synes denne passer meg bedre. Den er stivere, og sportsetene passer meg bedre enn de i 5 serien. Kjøreopplevelsen er typisk BMW og er veldig god. God plass i kupeen, men bagasjerommet er litt lite. Merker dette spesielt godt nå når jeg holder på å flytte. wSax og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 Her er forøvrig sommerfelgene mine. Bilde lånt i fra nette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 skjønner jeg er lite på forumet for tiden xD gratulerer med ny bil andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Takker for det.. Ett par oppgraderinger.. Blanksorte nyrer og sorte blinklys. Marius2002 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Gjorde seg meget! Syns du også burde foliere takrailsene sorte, det hadde gjort seg meget! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Hadde nok ikke vært dumt det.. Navien dukket aldri opp da, så der fikk jeg pengene igjen. Vurderer å bestille ny, men er ikke kommet så langt enda Freakshow og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 Anbefaler stigetrinn til sidene også, spesielt siden du har xdrive pakken veldig grei pris på uekte oh oem er vel ca 3-4k Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/221851352673 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå