wSax Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Min går rett på nærlys om jeg setter den i auto. Men da kan jeg vel lovlig kjøre med kun paklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 44 minutter siden, Eselfjes skrev: Hvordan er dette på E60? Er AE godkjente som DRL? Facelift-lyktene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 7 minutter siden, Eselfjes skrev: Min går rett på nærlys om jeg setter den i auto. Men da kan jeg vel lovlig kjøre med kun paklys? Nei, da må du slå på AE i idrive. Parklys er kun det, parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Vil anta han har pre-facelift, så da er det ikke så mye å slå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Har huket av for DRL i iDrive, men det skjer jo ingenting? Har preface ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 På preface er det nærlys som fungerer som DRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Åja, men da gir det mening Går det an å kode om, eller må jeg bytte lysmodul for å få AE som DRL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Du må bytte lysmodul og lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Er jo også lov med parklys sammen med tåkelys da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Sant, men er mer glad i bare AE. Lurer litt på å kjøpe M5-fanger etterhvert, og da fjernes jo tåkelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Er jo også lov med parklys sammen med tåkelys da. Sikkert, men tingen er jo å ha dette som auto, så en ikke trenger å røre bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Jojo, tenkte bare å nevne det jeg, i tilfelle han ikke visste det. Men ofte penere med bare AE også, ja, kjører med bare de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 4 timer siden, Eselfjes skrev: Har huket av for DRL i iDrive, men det skjer jo ingenting? Har preface ja. Som nevnt av andre, så kan ikke coronaringer brukes som DRL på pre-LCI. Det du derimot kan gjøre på din bil, er å kode om til US-lys. Da fungerer DRL slik: wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Hmm, ser kanskje noe bedre ut, men da tror jeg heller jeg kjører med park og spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 eller oppgradere til LCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå