Peak Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 Kall meg gjerne gammel, men fy jeg digger interiøret i denne. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 4 timer siden, Peak skrev: Kall meg gjerne gammel, men fy jeg digger interiøret i denne. Takk for det! Det har faktisk falt i smak etter en tid hos meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Fine oppdateringer her Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: Fine oppdateringer her Tusen takk @Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Kanskje litt ut av bil-tråden min men det er i sammenheng så deler et bilde som ble tatt idag. Da har jeg også blitt fagmann og er utdannet bilmekaniker med fagbrev. tambur4, Peak, RF91 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Får vell også ta med at jeg har fått disse. Manglet den på sjåfør siden som har irritert livet ut av meg! Endelig har det kommet, får sette den på bilen ikveld eller imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Gratulera med fagbrev Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 27 minutter siden, RF91 skrev: Gratulera med fagbrev Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 (endret) Heisann! Noe små oppdateringer idag også! Som dere veit ville jeg ha oransje blinkers rundt hele bilen. Fetteren min har en e36 cab som han hadde oransje sideblink på og han ville ha hvite rundt bilen. Da var det så enkelt at vi bare bytta blinklys. Jeg fikk hans oransje og han mine hvite. Jeg hadde også feilmelding på airbagen min og lampen lyste inne i bilen. Vi fikk tatt en kjapp diagnose og vips så var den borte. Aner ikke hvorfor den var der men antar at noe har blitt demontert uten at meldingen har blitt sletta seinere.. Da er den borte iallefall. Deilig å ha bil uten noe feilmeldinger! Endret November 16, 2016 av Enes Yakici williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Gratulerer med fagbrev, vet godt hvilken bilmekaniker jeg skal bruke hvis jeg trenger å få noe fikset i allefall Venter spent på oransje baklykter, tror det gjør bilen komplett! Men det er en virkelig pen E36 du har fått deg, pen der den står til og med med vinterhjul er den pen Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 1 time siden, Carlsius skrev: Gratulerer med fagbrev, vet godt hvilken bilmekaniker jeg skal bruke hvis jeg trenger å få noe fikset i allefall Venter spent på oransje baklykter, tror det gjør bilen komplett! Men det er en virkelig pen E36 du har fått deg, pen der den står til og med med vinterhjul er den pen Hjertelig takk! Det er bare å siifra om du trenger hjelp til noe. Gleder meg til å montere de selv! Men er så dårlig vær i Drammen for tiden.. Tusen takk! Gleder meg til sommeren til at den får litt ny lakk og diverse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 (endret) Hei. Hva synes folk om at jeg kanskje tenker å lakkere nålene i speedometeret rødt? Har sett mange gjøre det men er litt usikker.. og eventuelt ringer av børstet stål? M3 har jo røde nåler men nå kjører jo jeg 320i?😝 Gi meg gjerne tilbakemelding på dette da jeg er litt skeptisk Endret November 17, 2016 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 Tja..godt spørsmål.. Når det kommer til ringer synes jeg svart er fint, men ikke så fan av sølv og chrome Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 1 time siden, BjornarHS skrev: Tja..godt spørsmål.. Når det kommer til ringer synes jeg svart er fint, men ikke så fan av sølv og chrome Akkuratt det jeg er usikker på... ringene kan jeg bare glemme etter å ha sett noe bilder med det så vill jeg ikke ha de alikevell. Men nålene er jeg veldig usikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 (endret) Fikk gjort litt idag også! Fjernet den lille spoileren/ leppa bak. Jeg liker denne veldig godt på 46 men ikke e36. Derfor ble denne fjernet Skulle egentlig bytte om til baklykter med oransje blinklys men etter at de har ligget i bagasjen har høyre lykta fått sprekk i glasset. Derfor ble det bestilt ny høyre lykt fra koed. Håper den kommer veldig kjapt! Legger ved noen bilder av hvordan den blir med baklykt med oransje blink. Fikk tatt noe bilder i forskjellige vinkler så dere ser hvordan det blir. Hva syntes dere? Pst- @Sondre Carlsen Her har du litt bilder du kan få se Endret November 17, 2016 av Enes Yakici Skulebollen, BjornarHS og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå