Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 (endret) Heisann, Kjøpte meg ein Alpina B3 3.0 E36 den 6.7.2016. Er sålangt veldig fornøyd med den. Bilen er Helt original foruten om oppgradert interiør fra B8, Framstoler i bøffelskinn, mangler baksete og evt dørtrekk om noen skulle ramle over. EVT komplett stoffinteriør. Håper dere liker bilen, jeg er vertfall positivt overraska over kjøreegenskaper og comfort kontra E36 325 caben som eg hadde. som dag og natt. WELL DONE Planer for vinteren er: -Storservice -Toppdeksepakning -Tennplugger -Alle pakninger på innsug -Grundig vask av motorrom -Felgrenovering -Fikse takluke -Lakke toppdeksel + Oljefilterlokk. -Nytt understell (Bilstein +H&R) Kommer mer, men må ta litt og litt Endret Oktober 27, 2016 av Thomas Jevnaker T.H.O, Ron Jeremy, BimmerAnders og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 Dette er bil Nr:146 av 359 B3 3.0 limousine laget. Shattered, Enes Yakici, Maggi93 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Rå bil du har fått deg, gratulerer Så veldig hel og pen ut og! Thomas Jevnaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Meget pen bil, langt i mellom e36 Alpina'er her til lands! Thomas Jevnaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 Ja, kryr vel ikkje akuratt av alpina uansett 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Veldig pen. Grattis Thomas Jevnaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Som e36 fantast er jo dette flotte saker og at det er en Alpina ,gjør saken komplett. Knallfin bil som gir deg kjøreopplevelser i bøtter og spann tenker jeg. Dette er en bil som jeg regner steller godt med fordi det fortjener den :). Igjen,nydelig bil . Thomas Jevnaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 Takk for det, bilen er fantasisk å kjøre, og går som ei kule 👍 Siden eg er komt eit stykke i bilpleie verden så er det ikkje fare med stell 👍😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Gratulerer med staselig E36 Dette er skikkelige saker synes jeg, Alpina er gromt. Jeg mener å huske å ha sett denne på forumet her tidligere, men det er noen år siden nå. Det fine med å legge litt innsats i disse bilene er at det kommer til å lønne seg, verdien på 90 talls Alpina er på vei opp Thomas Jevnaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Dette er jo drømme bil! nydelig rett og slett. bør vel ikke tukle får mye med slike har vist ei slik hanskerom list selv. bare til 3,2 ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 Finn ut om bilen eksisterer? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Fikk endelig bort limen som var på girmansjetten 😅 Og fikk seg en runde med rens og behandling, samt polering av girkule (Edeltre) 👍 Og et lite detaljbilde 😊 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 11 timer siden, Thomas Jevnaker skrev: Finn ut om bilen eksisterer? 😁 Den er hugget får jeg har alle Chassienummerne også som er skjert ut av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 ååå, da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Jevnaker Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Da er toppdeksel ferdig lakkert og klart for montering, mangler bare å få pakningen men las på eit anna emne att det kunne vere lurt å byte veivhusventilasjon når man hadde av toppdeksel? Finn det ikkje på GS, så treng tips? Om det er veivhusventilasjon? Så har eg reingjort tennhetter og bestilt olje og pluggar, oljefilter, luftfilter og bunnplugg er allerede på veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå