BimmerFan! Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Kom over en annonse på E-bay som solgte dør prosjektor lys med M-performance logo. Synes egentlig at slike ting er meget jalla, men denne synes jeg så litt kul/original ut. Dessuten så tror jeg kanskje det ser bedre ut enn de originale halogenpærene? Er det verdt et forsøk? http://www.ebay.com/itm/4x-LED-Car-Door-Laser-Shadow-Projector-M-Power-Light-for-BMW-E60-F12-F01-F15-E91-/302138581801?talgo=origal&tfrom=302098695249&tpos=unknow&ttype=price Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) Jeg byttet til slike i fjor høst. Jeg hadde de vel på bilen en liten måned før jeg byttet til hvite LED-lys Det er jo harrykult og jeg har ikke noe imot slik logo, men det er mye bedre med hvitt lys. Da i form av ny innsats eller bare pærebytte fra de originale gule halogen Ved hvitt lys så tar du igjen lysene i dørhåndtakene. Legger ved et bilde av min med logoen jeg hadde. Jeg trodde det var lys under bakdørene også på E91en så jeg har 2 sett(4stk) liggende, de gis bort eller noe og befinner seg i Molde! Endret November 15, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Synes personlig det bare blir jalla og harry Enes Yakici, Peak, Popza og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 6 minutter siden, Gabz skrev: Synes personlig det bare blir jalla og harry Enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 30 minutter siden, Marius2002 skrev: Jeg byttet til slike i fjor høst. Jeg hadde de vel på bilen en liten måned før jeg byttet til hvite LED-lys Det er jo harrykult og jeg har ikke noe imot slik logo, men det er mye bedre med hvitt lys. Da i form av ny innsats eller bare pærebytte fra de originale gule halogen Ved hvitt lys så tar du igjen lysene i dørhåndtakene. Legger ved et bilde av min med logoen jeg hadde. Jeg trodde det var lys under bakdørene også på E91en så jeg har 2 sett(4stk) liggende, de gis bort eller noe og befinner seg i Molde! Det så jo ikke aller værst ut faktisk, men litt harrypreg har det jo over seg. Skulle gjerne ha prøvd/kjøpt dine, men Molde er nok dessverre ganske langt unna der jeg bor De koster jo ikke allverdens fra Ebay heller (160kr inkl. frakt). Det hørtes jo ganske greit ut med hvitt led lys også, hvilken type pære skal F10 ha isåfall? Og hvor får man kjøpt innsats eller pære? 21 minutter siden, Gabz skrev: Synes personlig det bare blir jalla og harry Det er nok litt harry, men synes faktisk det så litt kult ut. G11 kommer jo med det originalt nå, men vil tro at det ser hakke mer delikat ut på G11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) Jeg tror det er samme som på E91. Innsatser med hvit LED har du på ebay, bare søke på "BMW F10 white door lights" for eksempel... Logo kommer originalt(som tilvalg) på 2-serie coupe/cabriolet også Endret November 15, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 8 minutter siden, Marius2002 skrev: Jeg tror det er samme som på E91. Innsatser med hvit LED har du på ebay, bare søke på "BMW F10 white door lights" for eksempel... Logo kommer originalt(som tilvalg) på 2-serie coupe/cabriolet også Tusen takk for svar Marius 2002 Da skal jeg sjekke ut dette Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Da håper jeg du finner noen som passer og er etter ditt ønske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 8 minutter siden, Marius2002 skrev: Da håper jeg du finner noen som passer og er etter ditt ønske! Tusen takk for det Du har ikke tilfeldigvis et bilde av hvordan det ser ut med LED innsats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) 27 minutter siden, BimmerFan! skrev: Tusen takk for det Du har ikke tilfeldigvis et bilde av hvordan det ser ut med LED innsats? Nei, men jeg løp ut nå. Det er bare iPhonekamera så lyset blir mer fokusert enn det er, så det er ikke så voldsomt i vrkeligheten, men likevel lyser det godt Og dørhåndtaklysene vises mer egentlig enn på mobilbilder! Slenger opp alle jeg tok, noen med og noen uten lys i garasjetaket... Edit: Innsatsen er hele lyset, det fungerer akkurat like bra med pærer og jeg tror pærer er rimeligere også. Det går like fort å skifte..! Under ser du innsatsen.. Endret November 15, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 (endret) 10 minutter siden, Marius2002 skrev: Nei, men jeg løp ut nå. Det er bare iPhonekamera så lyset blir mer fokusert enn det er, så det er ikke så voldsomt i vrkeligheten, men likevel lyser det godt Og dørhåndtaklysene vises mer egentlig enn på mobilbilder! Slenger opp alle jeg tok, noen med og noen uten lys i garasjetaket... Tusen hjerteligst takk! Dette her så jo rett og slett superbra ut! Bestilte du hele innsatsen eller bare pærer? Nydelig bil BTW, har du noe tråd på denne ? Endret November 15, 2016 av BimmerFan! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Syns det blir harry Samme med BMW logo. Tror nok det blir penest med vanlig lys. Enten halogen eller LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 (endret) @BimmerFan! Takk for det! Har en tråd her, er lite med upgrades, mest spekulering og spørsmål om tips! @DanielStance Hvite LED tar seg bra ut på nyere BMW ihvertfall da dørhåndtaklys og skiltlys er originalt hvite LED, altså blir det helhet. På eldre BMW er jeg enige i at halogen/varmhvite(gule) LED kan være penest Edit: @BimmerFan! Jeg byttet hele innsatsen da jeg ikke hadde peiling på pærer. Nå derimot har jeg peiling og har selvfølgelig tatt vare på originale innsatsen så jeg kan bytte kun pære om noe ryker. Uansett er det absolutt ingen forskjell på funksjon/utseende annet enn pris. Like enkelt å bytte.. Endret November 15, 2016 av Marius2002 BimmerFan! og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Slikt synes jeg er utrolig harry, ville aldri puttet noe ebay greier til 160,- på min bil. Det kommer ikke til å virke lenge... Marius2002, Fahad og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 (endret) Enig med Fredrik90, ser utrolig harry ut på en F10. Ville heller gått for hvite led lys hvis jeg først skulle bytte Endret November 17, 2016 av Fahad Fredrik 90, BimmerFan! og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå