Gabz Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Grattis med skilt Og blir utrolig mye bedre med shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 (endret) On 1/24/2017 at 12.24, Gabz skrev: Grattis med skilt Og blir utrolig mye bedre med shadowline! Takk for det, og merker fort det hjelper med å få bort chromet og satt på litt sorte detaljer. Ettermontering av xenonlykter Idag ble det fjerning av halogen lykter og montering av xenonlykter som viste seg å være mye enkelere enn forventet. Det var som jeg håpet ''plug and play'' med kontakter og demontering av glasset på lykten var bare klips Litt bilder underveis: Xenonlykt til venstre med gammelt glass og halogen til høyre med 1 mnd gammelt glass Xenonlykt satt sammen med nytt lykteglass: Bil med halogen lys Noen bilder av xenonlykten med 5000k xenonpærer Noen som vet hvordan det er å få dette godkjent eller ha på eu kontroll? Er det innebygd høydejustering eller skal det være egne stag som bare biler med xenonlys har til å stille højden på lysene? Endret Januar 25, 2017 av Carlsius sAlnes og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 På E39 er det sensorer under bilen, sikkert det samme på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 sensor foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 (endret) Da ser det ut til at det må byttes lykter igjen da jeg skal ha godkjent senkefjærene jeg etterhvert setter på, som krever lysregulering og firehjulskontroll. Ikke så mye som skjer med bilen for tiden annet enn at jeg og lommeboken min diskuterer om bilen skal hellakkeres eller ikke . Noen som har Tips/erfaring til kjøp av CCFL angel eyes? - Passform ? - Holdbarhet ? - Lys styrke ? Endret Februar 20, 2017 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 Flott bil. Vurderte å kjøpe denne bilen for noen år siden faktisk kjente den igjen når jeg så setene Gammel finn annonse: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=45231925&fks=45231925 Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 8 timer siden, Robinsp skrev: Flott bil. Vurderte å kjøpe denne bilen for noen år siden faktisk kjente den igjen når jeg så setene Gammel finn annonse: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=45231925&fks=45231925 Tusen takk for linken, det er moro å se hvordan den så ut tidligere. Regner med dette var eieren før han jeg kjøpte den av. Ganske spesielle seter, så lett å kjenne den igen på de Kan du huske når dette var ca? klarer ikke se noe dato inne på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2017 Share Skrevet Mars 10, 2017 Den hadde gått 192kkm i annonsen, og i følge EU-historikk på SVV så lå den på 185k i mai 2011 og på 205 i juni 2013. Så det er nok i 2012 et sted vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Mars 10, 2017 Share Skrevet Mars 10, 2017 Ja alltid artig med gamle annonser mener det var i 2012 som Gabz sier var samme karen som importerte den bilen jeg har nå i 2011 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 2012 kan nok godt stemme mtp km-standen ja Ganske sikker på at dette var eieren før han jeg kjøpte den av, da han fortalte at det var en eldre herremann som hadde hatt den. Han var tydligvis over gjennomsnittet interessert i BMW og hadde fått noen til å bytte hele interiøret i bilen blant annet. Var ganske skeptisk til sommerfelgene da det var style 135. De felgene kom til E6x og E46 så tvilte de ville passe, men etter å ha sett annonse bildene synes jeg faktisk det var overraskende pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 De funker helt greit de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Ikke mye spennende som skjer her for tiden da bilen har stått 1mnd på verksted siden han har tatt på seg for mange jobber.... Uansett, i mellomtiden har det kommet inn litt deler som skal monteres nå i påsken. Eibach 30mm progressive fjærer Har hatt litt problemer med å få varmluft i kupen når bilen står på tomgang, dermed er det bestilt rep kit til varmeregisteret. Link til repkittet:http://www.ebay.com/itm/112177753023?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT + et bilde av en skitten bil med vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 (endret) Sommerhjul: Alpina softline 20'' montert Først ett bilde av skitten bil med vinterhjul Nå gjenstår det bare å få monstertrucken ned noen cm, så blir det bra Endret April 17, 2017 av Carlsius sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Ser helt nydelig ut med Alpina felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Ble nice med nye felger Men må senkes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå