Freakshow Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 On 20.4.2017 at 7.43, StigJ skrev: Snakker du om! pft! hva skal du fram te nå? xD On 20.4.2017 at 12.50, Runey skrev: Er jo ikke et sted du ikke finner @StigJ og @Freakshow ! skjønner ikke hva dere snakker om! On 20.4.2017 at 13.18, StigJ skrev: StigJ og Runey reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 Mini Update 24.5.17 I dag var jeg og hentet en liten pakke til bilen, men på vei hjem skjedde selvfølgelig noe dumt.... Skal til å dra bilen litt ut på giret og halveis gjennom pådraget går bilen i nødmodus og varsellampen kommer på. Stopper og leser ut koder, se bildet. Etter litt undersøking har jeg en mistanke om at det muligens er feil på VANOS solenoiden, så dette må undersøkes videre... Kom gjerne med innspill om noen har en idé eller erfaring med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Send en mail med feilkodene til BMW og hør hva de sier Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 1 time siden, ahj skrev: Send en mail med feilkodene til BMW og hør hva de sier Sendte mail til de og fikk greit svar at de ikke kunne si noe uten å ha bilen inne på diagnose Planen er å kanskje ta ut vanos solenoid i kveld for å sjekke om det kan være den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 Venter på ny ventil til vanosen, men i dag fikk jeg to av de nye felgene Så legger ut en liten teaser av felgene og hvordan de passet med ET bak. Ikke nødvendig med spacere bak ihvertfall papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Det var gutten som hadde kjøpt seg kvalitet dekk og felg, blir veldig spennende å se de montert på bilen. Er det 225/35/19 og 245/30/19 dekk? Ser bare 245/30 på et bilde, men antar det er bak og at du har 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 4 minutter siden, E.H.D skrev: Det var gutten som hadde kjøpt seg kvalitet dekk og felg, blir veldig spennende å se de montert på bilen. Er det 225/35/19 og 245/30/19 dekk? Ser bare 245/30 på et bilde, men antar det er bak og at du har 19". Jepp har ventet lenge på disse Tok sin tid siden OZ visstnok måtte lage de først! Stemmer at det er 225/35/19 og 245/30/19, ville ikke vise for mye nå siden bilen er skitten i garasjen og jeg enda ikke har fått framfelgene. Var litt nervøs for at bakfelgene kom til å subbe men ser ut til at det blir helt innenfor E.H.D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Very nice! PS4S ser ut som veldig spenstige dekk, har selv PSS på ene min når får vi se fult bilde av bil med felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 On 2.6.2017 at 20.08, ahj skrev: Very nice! PS4S ser ut som veldig spenstige dekk, har selv PSS på ene min når får vi se fult bilde av bil med felger? Fullt bilde kommer til uken, da jeg må lakke opp huber og kaliper før jeg setter de på. Men fikk lagt coating på felgene på fredag, så nå er det bare jeg som må somle meg ned i garasjen og starte vask og lakking Også kommer nok ny vanos solenoid på onsdag sammen med ny lufteslange så bilen kan kjøres igjen! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Nå må du få ut bilde av bil med felg på! Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 1 time siden, Gorg skrev: Nå må du få ut bilde av bil med felg på! Det kommer fortere enn du aner, men om du må ha en spesifikk dag tenker jeg tirsdag er en flott dag for det 😅 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 57 minutter siden, Runey skrev: Det kommer fortere enn du aner, men om du må ha en spesifikk dag tenker jeg tirsdag er en flott dag for det 😅 Skal holde deg på det 😃🙏🏻 Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 Da har jeg endelig somlet meg til å sette på de nye felgene, og fått tatt noen bilder av de montert Men ble ingen fotoshoot i dag, da jeg enda venter på deler(kommer i morgen), så bilen går ikke for egen maskin enda. I tillegg er det regnvær også #vestlandet Men lovet jo @Gorg bilder i dag, så bilder skal det bli Det kommer mer når jeg får vasket bilen og den går for fullt igjen! fupsaker, Knoett og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Dette så jo interessant ut. Gleder meg til å se helheten. Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Kan bli meget tøft dette! Ser frem til helhetlige bilder 👌🏻 Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå