Skulebollen Skrevet i går, 21:01 Forfatter Skrevet i går, 21:01 Reisebrev blir jo håpløst med 39mb tilgjengelig.. Fortsetter: I år hadde TVR jubileum, så innvendig på banen var det sett av enormt med plass til dei. Må ha vært over langt over 100-150ish biler TVR Speed 12 motorrom, sinnsykt heftig originalbil Litt mer ymse briter Porsche stilte egentlig litt svakt i år, men litt og sleve etter er det jo fortsatt Måtte en tur bort til 107 klubben og kikke sandersander, uglefossen, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9
Snagg30 Skrevet i går, 21:04 Skrevet i går, 21:04 Mye flotte bilder Emil! Har selv lyst å kjøre på Spa, vurderte det i fjor men ble ikke noe av. Hvilke opplegg var du på? Vi reiser til Sveits/italia i juni og samboer må "dessverre" fly hjem fra Sveits slik jeg har litt tid til å sparke Stein Spa hadde vært rått, Nederland og på Zandvoort hadde og vært noe for seg selv. Å ta siste doserte sving før lang strekka tipper jeg er moro ellers får jeg selv aids av det nye opplegget, kommer ikke noe reise brev med meg til sommeren. Hadde egentlig mye mer å komme i egen tråd men jeg gadd ikke å styre mer med det EspenM3css og Lars89 reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet i går, 21:05 Forfatter Skrevet i går, 21:05 (endret) 400 klubben til ære for @sveigis 😁 Veteranklubben til Bmw hadde forskjellig Siklet også fælt på denne som sto random parkert på en grusplass Har ikke fått kjørt på GP banen enda, men når man ser kurvene nedover her, så er det ikke tvil om at den også er på bucket listen. Ren og skjær kunst. Endret i går, 21:07 av Skulebollen Lars89, Ingvaldsen, sandersander og 10 andre reagerte på dette 13
Olaandref Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Fått opplevd litt av hvert her, må være rått å få oppleve disse banene og kjøre der med biler som virkelig hører hjemme der. 😃👌
sveigis Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ja Emil dette har vært en reise med stor R ser det ut som med masse opplevelser 😊 Fytte pokker så mye tøft du har lagt ut her 🙌 Og ja skulle virkelig likt å vært og sett 400 klubben sin stand der . Takk for at tok bilder av det😊🙏. Men du ?107 serien til Mercedes det fett altså . Dette må ha vært rått og fint for oss og lese om og .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå