Gabz Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 (endret) Spent på å se når rattet kommer jeg F¨år bare håpe det er pakka bra nok! 5000 Endret Februar 3, 2017 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 1 time siden, Shattered skrev: Spent på å se når rattet kommer jeg F¨år bare håpe det er pakka bra nok! 5000 Sikkert pakka bra nok, men det skal jo rundt halve kloden først haha! 5000 hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 1 time siden, Evopower skrev: Sikkert pakka bra nok, men det skal jo rundt halve kloden først haha! 5000 hva?? Ja tydeligvis! 5000 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 Da ble det Msport ratt i gamla Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Nice! Det hjelper veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 2 timer siden, Gabz skrev: Nice! Det hjelper veldig Haha, dette rattet sto i 530d min før den ble solgt og ble sendt landog strand på kryss og tvers før det kom fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Var ikke ditt helt utslitt øverst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 (endret) Fikk renset, vasket og studert rattet i dag. Ja, det er slitt på toppen og venstre side, men etter noen mnd leting så finner jeg ikke dual stage 2 ratt i strøken stand til under 4000kr. Så da ble det å kjøpe dette rattet, som er ganske helt og fint, kjøre med det en stund, og senere trekke det om Skal se om jeg ikke får jobbet litt med skinnet også, og freshe det opp litt. Meguiars leather care kit kan redde det meste Veldig fornøyd med handelen. Litt artig å følge med på sporingen her. Her har det gått fra Stokke, Oslo, Narvik, Oslo og til slutt Haugesund 😂. Men ingen hast og med godt humør ble dette bra! Merket forskjell på rattet ja. Feitere, mykere og mindre diameter på rattkransen. Det gamle rattet bygget ørlite granne mer ut og nærmere meg faktisk. Og veldig behagelig å kjøre med det også. Men Msport er Msport. Ser bra ut og føles godt å holde i Begynner å bli trivelig i kupeen nå. Msport ratt, speil med autodim og kompass og den gode ZHP girkula. Kjøreopplevelsen blir bare bedre og bedre og snart monteres Alcantara skinn interiør. Utvendig så er ennnå planene om lakkering på gang. Men må først få bilen eu godkjent. Bakstilling, dieseltank ++ må ned så begynner på det så fort gradestokken er over +10 grader Bilde viser forskjell i diameter på vanlig og sportsratt. Endret Februar 17, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Skulle gitt meg et pip, hadde strøkent dual stage M-ratt som jeg solgte for 1200 Jaja, blir bra med litt kjærleik det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 (endret) On 3.2.2017 at 23.40, Shattered skrev: Ja tydeligvis! 5000 innlegg Begynner å bli veteran på forumet du da ligger litt etter der ser jeg. Har selv vært aktiv på forumet siden 2005. Endret April 27, 2018 av Evopower Hawkon88, Marius2002, jokkeeng og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 31 minutter siden, Gabz skrev: Skulle gitt meg et pip, hadde strøkent dual stage M-ratt som jeg solgte for 1200 Jaja, blir bra med litt kjærleik det der! Var det samme jeg ga for dette slik er det noen ganger. Blir bra når det blir trukket om Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Mhm! Bare smakfulle oppgraderinger på denne så langt og nyomtrukket ratt er noe av det peneste man får montert i en slik, så blir veldig bra Shattered og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 10+ er jo ren luksus! Med ullundertøy og termodress blir det ikke ubehagelig før 6-7minus syns jeg.. Evopower og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Flott bil du har hær, følger med videre Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå