Freakshow Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 polering fikk an i dag også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Nå må du legge ut bilder av bilen :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 bildedryss. Janern ble med på det ene @Freakshow Gorg og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 vart jo litt blank da! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Stille og rolig her nå. Men! Skal straks begynne å fikse forstillinga (Gabz' biler har vært prioritert i bukken i det siste, så nå er det min tur), samt bestille bremseklosser og skiver snart. Så får service bli på neste lønning (15.mai), da jeg prøver å spare penger innimellom dette bilgreiene! Bilen er veldig snill, ikke noe tull, fin på snøføre med sommerdekk til og med! Eneste som irriterer meg er at jeg ikke har ryggelys (pærer), og diverse feilmeldinger under oppstart (småpiss), disse skal snart bort! og til Freakshows glede, skal bilen snart støvsuges! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 Viste seg å ikke være noe mer bremsekloss igjen framme. På begge sider! Så akkurat nå låner jeg bil fram til jeg får deler i posten Det lille som var igjen bare falt ut, bang! Synes jeg hørte litt skrapelyd på fredagen da jeg kjørte en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Gjorde seg med en vask hvilket skum bruker du? De felgene er noe av det bedre på e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 WOOOOOOOO støvsuging! Shattered og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Da er skiver og klosser tatt foran! Marius2002, Freakshow og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 I dag gikk luftbelg venstre bak til helvete. Merka dette da jeg skulle ta ut cash i banken (noen av oss hater fortsatt å betale med kort), og jeg gikk og sjekka. Bilen ligger heeeeelt nede på den ene sida, og den andre funker helt perfekt. Men den la seg ned på begge to. Så nå er jeg på pc og skal til å bestille to nye (tar ikke sjansen på en og en) kjedelig når sånt skjer men shit happens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 Ene bildet jeg lagra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Ah shit happens! Håper du får fikset det fort Likevel kjipt når uforutsette ting skjer. Ellers ser det ut som en pen E61, fortsett slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Kjipt, men slik er vel livet med luft. Skjedde en gang med pappas 530d e60. På vei fra Oslo til Harstad... skjedde ved Steinkjær, og det er langt igjen da. 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Dette fikser du igjen uten problem 😃. Ser der er noen som stadig annonserer luftbelger på Finn .no nye . Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Ja var godt det skjedde "hjemme", sist sto jeg på jobb og kom ut til bil som lå helt nede. Den er verre. Jeg kjørte bare (pent og rolig) hjem. Så nå står den hjemme, og deler er på vei. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg