Orjan Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Herlig "gubbe-bil" som utgangspunkt; blir bra med senk og hjul! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 Håper det:) Har sett for meg oppsett med felg og senk nå så😁 trenger 2stk 5,5" bbs 16" tønner 34 hull, noen som har??😅🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 egentlig mere spent på denne enn mtech bilen eg Jørgen, tøft med 4 dørs og utradisjonell farge eg handler alt av kanter og tønner fra felgenfuchs, dem er både rimelige og leverer knall service. Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 Hehe, moro å høre! Har er håp om å treffe mange med denne, selv om den i manges øyne har for mange dører.....;) Jeg bryr meg mere om teknisk tilstand enn antall dører:) Mja vet om felgenfuchs etc, men d har allerede tatt av alt for mye her på innkjøpsfronten, så håper jeg kan kjøpe brukt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Da har d brått skjedd litt her 🤔 Bilder kommer sikkert hulter til bulter som vanlig, men har i alle fall senket, en del, fått på no hjul å styr. Og putta i no M3-interiør.. litt bedre å sitte i enn de orginale vanlige. Nå får jeg skjørt i morgen, så disse, samt leppa og tåkelysdeksel blir sendt direkte til lakk. Da begynner den vel å nærme seg klar sånn rent utseendemessig, sett bort fra at den skal finjusteres (ned) på høyde. StigJ, Larswilliam, Skulebollen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 Denna bilen ha komme seg eit par hakk, ja. Alder feil med litt senk, shine og custom felga Forresten, korleis passa M3-baksetet i bilen mtp at da e frå ein 2-dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 Lekkert! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 8 timer siden, RF91 skrev: Denna bilen ha komme seg eit par hakk, ja. Alder feil med litt senk, shine og custom felga Forresten, korleis passa M3-baksetet i bilen mtp at da e frå ein 2-dørs? Passer like godt der som in2-dørs:) Sitteputas hjørner kommer pittelitt langt frem i forhold til døråpning, men skal uansett ikke folk baki;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Tommel opp for delte colakork-felger 👍🏻👏🏻 Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 4 timer siden, 635csi skrev: Tommel opp for delte colakork-felger 👍🏻👏🏻 Godt fornøyd med de ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Strøkent! Liker felgene du har valgt, og M3-interiøret satt som et skudd. Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 E30 mannen gjør det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 21 timer siden, Waterhouse skrev: Strøkent! Liker felgene du har valgt, og M3-interiøret satt som et skudd. Takker!:) 19 timer siden, Chris11slett skrev: E30 mannen gjør det igjen! 😳 veldig moro! Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Par bildet fra gårsdagens vårlys StigJ og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 Får vel ta en liten update her også da, siden man er så godt i gang med å presentere det siste bilkjøpet Om husken min er på plass, så har følgende skjedd etter dette: -Av med grillmerket -Lakkert tåkelysdeksel -Lakkert og montert sideskjørt -Prøvd på sorte DE foran (ganske nylig) -Prøvd på startec bak (det er faktisk også ganske nylig) -Introdusert meg selv for bilpleie på et litt høyere nivå, der jeg starta med 3 stegs på E30`n rett før GS -Tatt 4-hjulskotroll slik at jeg kan godkjenne coilovers etterhvert som jeg orker -Vært på GS-treffet, der den vant pokal for BESTE E30 Det var ganske sinnsykt, da nivået er drøøøøyt høyt -Kost meg SKIKKELIG på E30meet, sammen med herlige folk og minst like herlige biler -Deltatt på 2fast sitt høsttreff, der jeg fikk pokal for BESTE STANCE / FELGER (mest felger, er ikke akkurat sykt stance`a) -Tatt litt bilder av den Nå har jeg faktisk ikke kjørt den på rundt 5uker, pga jobb, ferietur og M3-kjøring. På vei hjem fra 2fast-treffet så ble det mer og mer lyder i bakstilling en plass. Aner ikke hva det er, og kommer ikke til å sjekke den før garasjen er ferdig. Aner meg at det kan være dempere eller topplager bak. Ellers er det full gass med garasje om dagen. Snart blir det 95m2 og 3 porter tilgjengelig. Delt i to ca på midta, der det er to plasser til parkering/lagring på ene siden, og andre delen blir verksted/arbeidsområde. Gleder meg veldig til den er oppe! ....og jeg har fått handla E46 M3 også. Så nå har man litt kosebiler........samt arbeids/rass/billigbil, en sinnsyk Peugeot Partner Maggi93, StigJ og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå