Bjanne Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 (endret) Hei og hå. Jeg skal bygge en e46 m3 smg nå for videresalg og lurer på hvilken farge jeg burde ta. Jeg har hatt alle farger som er nå og klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best. Det jeg ønsker er forslag til farge med kode og gjerne bilde. Trenger ikke være bmw farge men er jo greit at det er det Ingen forslag er dumme alt blir tatt til vurdering. Så tenkte jeg kjøre en avstemning etterhvert med alternativene. Edit: jeg skal lakkere bilen blå har jeg bestemt meg for da delene er blå i utgangspunktet. Estoril Montecarlo Monaco Avus Laguna seca Eller?? Endret Januar 30, 2017 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 blå farge fra nye M3/M4 (Atlantis blue) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 Imola rød, Topas blå, Estoril Blå, Atlantis blå, Techno Violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 San Marino blå papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Kjører du på med original E46 M3-farge er jo dette en vinner uansett. Jeg synes: 445 - Phoenix Yellow metallic 364 - Topaz Blue 448 - Laguna Seca Blue 416 - Carbon Black metallic 405 - Imola Red II Er fine og passende farger for E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Laguna Seca blue Eller mediterranian blue fra f10 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 (endret) San Marion blue eller austin yellow eller phoenix yellow Endret Januar 22, 2017 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Rosso Corsa (Ferrari farge), Pheonix Yellow, SanMarino Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 http://www.bimmerpost.com/tag/bmw-individual-colors/ http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1224377-Rare-Colored-e46-M3-s Mye flott her på disse sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 Mye gode forslag. Lurt litt på de nye m3/4 blå fargene. Jeg er litt usikker på retningen jeg skal gå med denne bilen, om det skal bli fint show/shine eller en trackday bil. Det veier litt inn på fargen. Eneste jeg ikke vil ha nå er carbon sort og Phoenix Yellow. Den er så slitsom å se på over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Hva med å la kjøperen bestemme fargevalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 16 timer siden, Basse Lusk skrev: Hva med å la kjøperen bestemme fargevalg? Hadde jo vert helt klart det beste det. Men det er vanskelig å finne de før bilen er klar fargebytte er greit å gjøre først Men er noen gira på en 02 m3 smg med lav km ere bare å hyle ut. Så får de den bygget slik de vil Har veldig. Lyst å bygge denne. Men den blir litt spesiell og kostbar så det svarer seg ikke mm noen et spesielt ute etter en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2017 Valget har falt på blå- Men hvilken blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 jeg syns topazblau er vanvittig fin farge på e46, jeg går hvert fall aldri lei min. Har fin farge både i vinterklima og i sommervær, bytter liksom farge basert på lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 (endret) Siden gul, svart eller rød ikke er aktuelt, ville jeg valgt 448 - Laguna Seca Blue. Rett og slett fordi den er skikkelig tøff og det ikke er hverdags her til lands. På en annen side er kanskje 276 - Avus Blue lettere å selge og kan trekke flere kjøpere. 364 - Topaz Blue og 335 - Estoril Blue er også kjempefine farger og sistnevnte er for meg fargen å foretrekke av blåfarger på bl.a. E36! Lykke til i valget! Endret Januar 30, 2017 av Marius2002 Evopower og Bjanne reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå