bmwtussan Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 7 timer siden, danskiii skrev: Du får si ifra skulle du selge, trengs sårt Er vel bedre de blir brukt enn at de bare ligger på hylla? Hehe såpass? Hva ble den bytta ut med? Ja la finværet komme! Barr synd at man da kan se alle stedene tidligere eier har malt over steinsprut og smårust.. Kan jo være at man plutselig trenger tankene selv. Spoileren ble byttet ut med en original Hartge frontspoiler. Så nå har man hartge felger, frontspoiler, M30 Hargemotor. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 5 timer siden, bmwtussan skrev: Kan jo være at man plutselig trenger tankene selv. Spoileren ble byttet ut med en original Hartge frontspoiler. Så nå har man hartge felger, frontspoiler, M30 Hargemotor. Kjenner jeg ble lettere misunnelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Kjempemorsomt at bilen ble godkjent! Begynner å ligne på noe nå. Godt å sitte på den saueskinnspelsen? 🤣 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 10 timer siden, 316 skrev: Kjempemorsomt at bilen ble godkjent! Begynner å ligne på noe nå. Godt å sitte på den saueskinnspelsen? 🤣 Ja herlig å få skilter! Ja er faktisk godt å sitte på, men skal ut nokså fort da jeg syns det ikke ser så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Var faktisk på jakt etter slik pels da jeg hadde 02en for komforten sin skyld men fant aldri da! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 (endret) Bensintanken kan sveises, og eventuelt ha sealer innvendig for å stoppe rusten. Det blir nok den billigste løsningen. Endret Februar 20, 2017 av Hawkon88 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 2 timer siden, 316 skrev: Var faktisk på jakt etter slik pels da jeg hadde 02en for komforten sin skyld men fant aldri da! Myk og godt ja, faktisk myye bedre enn forventet, men tørt og støvete også. Pluss har fått på seg litt skitt iløpet av de siste mnd så må ut 46 minutter siden, Hawkon88 skrev: Bensintanken kan sveises, og eventuelt ha sealer innvendig for å stoppe rusten. Det blir nok den billigste løsningen. Sealer kommer etterhvert. Sveising har jeg gått litt bort ifra nå pga avgasser fra bensinen. Bedre med ny da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 På lørdag formiddag fikk jeg hentet hjem hjulene fra prosjektbilen og igår fikk jeg bestilt nye dekk fra interdekk.no. De kommer ikke før neste uke da desverre så prøver å kjøre minst mulig på 16-17år gamle dekk.. Gikk for Nexen N-Blue HD Plus, i størrelsen 175/70R13, noen som har erfaringer? Fikk gode tilbakemeldinger på tyrereviews ihvertfall, og til 351,- per dekk så var det ikke en dårlig pris akuratt.. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Blue-HD-Plus.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Ingen problem å sveise en bensintank. Bare få ut mest mulig bensin, hell på en skvett diesel, rist rundt og hell av. Det burde være godt nok, men jeg pleier å blåse med trykkluft nedi og, bare for å være helt sikker på at det ikke er noe damp. liffi og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Pene de hjulene. Har du noe senterkopper til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 10 minutter siden, 316 skrev: Pene de hjulene. Har du noe senterkopper til dem? Ja tror disse blir bra! Fikk 3 av dem fra eks svigerfar, nesten ubrukt og gratis Har senterkopper fra stålhjula, men skulle nok hellst hatt nye ja... Ikke de peneste, men skal få tatt bilde av koppene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Her må jeg følge, spennende prosjekt! Grattis med EU Blir riktig så bra denne! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 On 20.2.2017 at 22.54, Gabz skrev: Her må jeg følge, spennende prosjekt! Grattis med EU Blir riktig så bra denne! Ja bare følge med, her kommer mer og mer etterhvert som tiden går! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 Fikk bilder fra lakkerer idag, gleder meg til å komme hjem en tur nå og få på denne greia! andreaskarm, Hawkon88, liffi og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Ettersom det regner og snør sidelengs ute så er det greit å holde seg inne, og litt gøy å pusle med småting da. Var å plukket av senterkoppene fra stålfelgene for å gjøre dem litt sommer klar. Var ikke så alle værst men ble mye bedre etter litt gnikking med mikrofiberklut og autosol Så kommer det nye emblemer i posten om et par uker da de gamle hadde gjort sitt. Skal se om jeg ikke polerer opp ytterste kanten på felgene også iløpet av uken. Skal på jobb intervju i kjeller på onsdag, så kanskje det ser lyst ut i tunnelen jobbmessig plutselig. Eneste er det er litt synd å flytte fra bade frøken og Bergen, men satser på det order seg Uansett da vil dempere og fjører komme relativt fort liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå