Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette ser ut til å bli kjempebra uten tvil og den jekken du har investert i ,er gull👍.

Må si jeg flirer litt her for meg selv og egentlig og hvorfor?

Husker selv når jeg kjøpte e34 så var standard kommentaren følgende ,å men dæven for en bil ,men skulle vært sort skinn..

Godt å se at endelig andre skinnfarger er godtatt og man ser jo hvor fint det er med interiør med farge.😀👍.

Skulle jeg valgt ny bil idag så hadde det blitt interiør med farge .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dødt her mens man venter på mer utstyr til syinga men i mellomtiden så har det kommet inn ny bakpotte.

HKS kopi potte, også kjent som verdens minste potte :P 2,5" inn og 3,5" ut. Ca halvparten av lengden og 2/3 av diameter på senterbiten enn den som står på så her kan det hende det vil bråke altfor mye til alt er ferdig 2.5" ut fra turbo :P

IMG_4101.thumb.JPG.371c0f1feff66317b2574133cdfbbe2a.JPG

Tatt inspirasjon fra USA, The Neek sin E21

1412498_10151787989194249_378557388_o.thumb.jpg.972d9a1a18b36ecee3d341b473b8abc6.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Se her ja :) dette tenker jeg blir bra. Har ventet spent på oppdateringer.

Virkelig spennende å se fremdrift. Liker at du legger inn 3mm skumgummi. Nok biler på 80/90 tallet som fikk helt slette dørpanel....

 

Gleder meg til å se neste steg👍

Endret av Mortenej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, Mortenej said:

Se her ja :) dette tenker jeg blir bra. Har ventet spent på oppdateringer.

Virkelig spennende å se fremdrift. Liker at du legger inn 3mm skumgummi. Nok biler på 80/90 tallet som fikk helt slette dørpanel....

 

Gleder meg til å se neste steg👍

Blir spennende å se selv også om jeg får det til og spesielt om jeg får til rette nok linjer :) En ting hvordan det ser ut i hodet mitt, noe annet hvordan det ender opp til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 7.30, sveigis skrev:

Dette ser ut til å bli kjempebra uten tvil og den jekken du har investert i ,er gull👍.

Må si jeg flirer litt her for meg selv og egentlig og hvorfor?

Husker selv når jeg kjøpte e34 så var standard kommentaren følgende ,å men dæven for en bil ,men skulle vært sort skinn..

Godt å se at endelig andre skinnfarger er godtatt og man ser jo hvor fint det er med interiør med farge.😀👍.

Skulle jeg valgt ny bil idag så hadde det blitt interiør med farge .

SÅÅÅ enig med deg! 
Forstår ikke de som på død og liv skal ha sort skinn. Klart det kan være pent i diverse modeller, men selv synes jeg det fort kan bli kjedelig og litt kjekt at man har noe som stikker litt ut blant mengden.

Er veldig kjekt å se at du har beige/brunt interiør i din 535. Synes det gir bilen et flott helhetsinntrykk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steget videre. Krittet ut designet på siden som teller nå, så er det å bestemme seg for sort eller bronse tråd. Hva sier dere? Jeg heller mot sort som vil matche dash, seter og taktrekk (etterhvert) :)

A180C52A-6533-499B-B69A-B7850E3FDD07.thumb.jpeg.084fb96a0de71b1e59d47934580ad529.jpeg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt kontrast søm :) så ville stemt for sort, så det matcher tak og andre sorte detaljer.

Om du skal ha flere horisontale linjer eller bare ramme er vel og en smaksak. kombinert med sort krever det ei stødig hånd når du syr, feil blir så mye mere synlige...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mortenej said:

Har alltid likt kontrast søm :) så ville stemt for sort, så det matcher tak og andre sorte detaljer.

Om du skal ha flere horisontale linjer eller bare ramme er vel og en smaksak. kombinert med sort krever det ei stødig hånd når du syr, feil blir så mye mere synlige...

 

 

Ja det jeg også tenker ettersom alt skal være samme farge på selve trekket. Foreløpig 😅 ja blir å ta kontur først og se om jeg er fornøyd der før jeg evt tar strekene, vet ikke om jeg klarer være like stødig så mange linjer nedover 😅
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's E21. Motor snart klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...