Gå til innhold

BMW F11 530xd/E91- Sommersko 343 s.15


thbrekke
 Share

Anbefalte innlegg

Ja ble en stor jobb. Men egentlig veldig greit. Spesielt når en monterer nytt. Har ikke billøfter nei, kun støttebukker. Men helt greit å ta ned bakstilling med bilen på støttebukker. Litt kryping på garasjegulvet blir det naturlig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Ja går litt tid og energi i både vedlikehold og «styling» om du vil. Men det er stort sett bare gøy. Pluss at en også sparer mye penger med å gjøre sånt selv. Forstår at det å ha gammel bruktbil kan bli dyrt om en er avhengig av verksted for å reparere feil som kommer.

Denne jobben har jeg planlagt gjennom vinteren. Stag, foringer og kuler er handlet på Autodoc, mye på black friday. Men ville ikke bytte travers før det verste saltsølet var forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • thbrekke changed the title to BMW F11 530xd/E91

Dette såg utrolig bra ut!
Hvilke dimensjoner og dekk kjører du? 
Jeg fikk akkurat lagt på Goodyear Asy3* i original F:245 B:275 dimensjon på mine Style 345, og de var merkbart breiere og «feitere» de dekkene enn Goodyear Excellence * RFT i samme dimensjon som stod på før. Såpass mye at det er hårfint at det går, og godt med felgbeskyttelse. Definitivt greit med skvettlapper bak.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Synes det ble veldig bra selv også!

Jeg kjører Kumho Ecsta PS91. Dekk som jeg såg at fikk mye skryt på andre forum. Og som skulle være «mye for pengene». Tiden vil vise. Retningsstabil samt god å kjøre er den hvertfall, dog litt veistøy, men det kommer en vell ikke unna med slike dimensjoner.

Kjøpte 255/35/20 foran og 295/30/30 bak. Jeg synes brede dekk ser bra ut, men det ble som sagt hårfint hos meg også. Mulig jeg går for 245/285 neste gang, litt utifra hvordan jeg trives med de jeg har på nå.

Skvettlappene er absolutt kjekt å ha nå ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • thbrekke changed the title to BMW F11 530xd/E91- Sommersko 343 s.15
6 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Lekkert oppsett. Er det originale Style 343 eller Avantgarde-hjulene? :) 

Takk😊 Dette er originale style 343! 9x20 og 10x20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...