fupsaker Skrevet Juli 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2018 19 timer siden, macrorain skrev: Hvordan gikk dette? Merket du noe forskjell? Jeg gjorde det ikke der. Dro til @Nautiluz i stedet og tok dørene, samt litt i bagasjerommet. Det ble bedre, absolutt. Men run flat-dekkene er likevel den største synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 21, 2018 Share Skrevet Juli 21, 2018 1 minutt siden, fupsaker skrev: Jeg gjorde det ikke der. Dro til @Nautiluz i stedet og tok dørene, samt litt i bagasjerommet. Det ble bedre, absolutt. Men run flat-dekkene er likevel den største synderen. Ok, så du gikk for dynamat/dempematter istedenfor understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2018 2 timer siden, macrorain skrev: Ok, så du gikk for dynamat/dempematter istedenfor understell? Japp. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2018 Lånte bort bilen til mine foreldre forrige uke. 😂 En buss kjørte i siden på bilen da den stod parkert utenfor Kristiansand. Traff først hengeren med gummibåt på, deretter innom min bakfanger, bakskjerm og bakdør, samt bakfelg. Slikt kan uheldigvis skje, uansett har sjåføren av bussen og hans arbeidsgiver påtatt seg alt ansvar, dialogen med begges forsikringsselskap har vært god, så allerede i dag var bilen på takst. Time for fiks er 6.8. Ble en fin bulk i døra, siden den er av stål rettes den og ikke byttes, visst. macrorain, papertiger, magneten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 Vurderer å kjøpe noe annet, kanskje Alpina D3 2016 e.l, så lufter bilen for salg: 675 000,- er prisen pr 1.9, eventuelt overtakelse av leasing på 6900,- i mnd og innskudd kan diskuteres, da jeg gikk inn med 160k 20.4.2017. Noe fornuftig vil kanskje være rundt 90k i så fall. Bilen har jo alt utstyr minus skinn og elektriske seter, samt auto-PDC. Men har i tillegg webasto, noe ingen andre slike har, såvidt meg bekjent. Så om noen kjenner noen, rop ut. Eller om du vil ha den selv. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 7, 2018 Share Skrevet August 7, 2018 (endret) D3, ikke B3? Alpina blir jo ALDRI feil uansett Ps- trådtittelen din leses nå lett som «min F31, nyrene mine og senk vurderes solgt» jeg hadde i hvertfall solgt en nyre og to for en Alpina Endret August 7, 2018 av papertiger Gorg, mslello, MGunders og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 9, 2018 Forfatter Share Skrevet August 9, 2018 On 7.8.2018 at 18.25, papertiger skrev: D3, ikke B3? Alpina blir jo ALDRI feil uansett Ps- trådtittelen din leses nå lett som «min F31, nyrene mine og senk vurderes solgt» jeg hadde i hvertfall solgt en nyre og to for en Alpina Ja, D3 får man til en fornuftig pris i facelift, omtrent det jeg eventuelt selger min for. Skal søke litt mer, B3 hadde vært artigst, uten tvil. Men jeg tror 350 dieselhester sparker rimelig greit også. Og ja, dette med nyrer kan jeg være med på. 😛 magneten, Orjan og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Da er annonsen ute. Fysj. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126640225 magneten og Gorg reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Tilbake til diesel eh? D3 kan ikke være så verst da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 12 minutter siden, Gorg skrev: Tilbake til diesel eh? D3 kan ikke være så verst da.. Ikke sikkert, men lufter interessen for bilen. Ligger jo en 2014 B3 til salgs også som kunne vært noe. Med nye lykter, NBT og adaptiv cruise, så er den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 18, 2018 Forfatter Share Skrevet August 18, 2018 Fikk en proff fotograf fra bilfoto.no til å ta bilder av den i går, så kommer det noe annet enn skrytebilder også. Gorg og olenikolai reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 11 timer siden, fupsaker skrev: Fikk en proff fotograf fra bilfoto.no til å ta bilder av den i går, så kommer det noe annet enn skrytebilder også. Nice! Hvem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 51 minutter siden, Gorg skrev: Nice! Hvem da? Henrik, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 4 minutter siden, fupsaker skrev: Henrik, tror jeg. Han er flink! Spent å se bildene 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 20, 2018 Forfatter Share Skrevet August 20, 2018 On 19.8.2018 at 10.50, Gorg skrev: Han er flink! Spent å se bildene 👌🏻 Lagt til på annonsen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå