Gå til innhold

Lorriz 525i og 535ia fra side 32


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, sveigis skrev:

Grarulerer så mye med strøken pkk og ikke minst at du oppdaterer her igjen Tore 😊

Du har vært savnet .🫡

En annen ting er som du sier at det alltid er en lettelse når man ikke MÅ selge .

Nå vet du hvertfall at bilen er knallbra og du kan kose deg med den lenge .😊

Takk takk, hyggelig å høre 🙏

Veldig godt å få den godkjent for to nye år.

Skulle den ikke bli solgt med det første, så skal den brukes litt oftere enn jeg har brukt den de to siste årene 😅

I fjor slet jeg jo en del med den ene caliperen, men nå burde den være good to go 🤞😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Mortenej skrev:

Gratulerer med godkjent bil Tore :)

Veldig kjekt å se oppdateringer herfa, så blir det spennende å se veien videre for denne - Du må nesten forlange at det blir en tråd her inne.

Takk takk Morten 😃

He he ja burde kanskje stå; Obligatorisk med tråd på Bimmers i annonsen 😂

Veien videre er jeg like spent på som deg 😅 Skal restarte den utgåtte finn annonsen når jeg får lønningspåsan den 12 mars. Koster jo skjorta å annonsere på finn for tiden 🙈

Dersom det tar litt tid å selge, så skal jeg ihvertfall bruke den litt mer enn i fjor og året før. Men bruker den minst mulig fram til veiene blir feiet. Det kjentes nesten ut som jeg kjørte i en sandstorm da jeg kjørte til verkstedet i går 🥵 Var livredd for å få sprekk i ruta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt du er tilbake igjen @Bimmerlorris Håper nesten du ikke får solgt og beholder bilen i mange år til men hvis det går så galt så håper jeg du fortsatt stikker innom. En god diskusjon er aldri feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Rune-K her og godt du er tilbake på gamle stier.😊

Blir jo dritt for oss som følger deg om du selger ,jeg mener hva skal vi følge med på her da ?

Stadig mindre e34 tråder og denne her siden er jo fin å følge .😊

Men en stemme inni meg sier om du selger så skaffer du en senere .

Uansett så må jeg jo og si at det er utrolig at den ikke er solgt for lengst mtp pris og tilstand den er i .

Ser jo all den møkka som blir solgt her på Finn og Face så står denne igjen liksom ??Rare greier …

Uansett kjør og kos deg med den så lenge du kan .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rune-K skrev:

Godt du er tilbake igjen @Bimmerlorris Håper nesten du ikke får solgt og beholder bilen i mange år til men hvis det går så galt så håper jeg du fortsatt stikker innom. En god diskusjon er aldri feil.

He he får bare ta impt komplimentet og si tusen takk 🙏😃

Men uansett salg eller ei så svinger jeg innom og ser hvordan det går 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Enig med @Rune-K her og godt du er tilbake på gamle stier.😊

Blir jo dritt for oss som følger deg om du selger ,jeg mener hva skal vi følge med på her da ?

Stadig mindre e34 tråder og denne her siden er jo fin å følge .😊

Men en stemme inni meg sier om du selger så skaffer du en senere .

Uansett så må jeg jo og si at det er utrolig at den ikke er solgt for lengst mtp pris og tilstand den er i .

Ser jo all den møkka som blir solgt her på Finn og Face så står denne igjen liksom ??Rare greier …

Uansett kjør og kos deg med den så lenge du kan .😊

He he takk for det Jan 😃🙏 Hyggelig å henge her inne litt også. Vært en hektisk vinter og lite tid til å menge seg med dere fine folka 😅👍

He he ja du sier noe Jan. Man skal aldri si aldri, det har jeg egen erfaring på 😉

Men tror nok at dersom jeg skal ha en ny 34, så blir det å kjøpe en som jeg ikke trenger å fikse opp.

Ja helt enig. Skjønner ikke bæra av det skal jeg være helt ærlig 🤷‍♂️ Eneste måtte være at den har automat. Men det koster ikke skjorta å konverte til manuell. Det er dyrere å pusse opp 😉

Det var en kar innom i går. Han var enig i at her var det ikke mye å sette fingeren på, men han var vanskelig å lese, så jeg er spent på om han kontakter meg i løpet av helgen.

Ja det mye ræl som selges dyrt ser jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sveigis skrev:

Helt ekstremt og .

Fatter ikke at folk kan ha samvittighet til å prise enkelte ting 😡😡

Jeg har ikke satt meg så dypt inn de nye reglene som går på at biler ikke kan "selges som de er" så dersom det gjelder privatsalg også, så kanskje folk ikke lenger våger å selge dritet sitt for heroinpriser 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var 5 års mer eller mindre lykkelig eierskap over og 535’n skal fortsette sin tilværelse på Jessheim hos en trivelig nordlenning i slutten av tjueårene 🥹

Jeg tilbød meg å kjøre bilen ned til han, sånn at jeg kunne få en siste tur ❤️

Fikk en kompis til å følge etter i bilen sin så jeg slapp å ta tog og buss hjem. Og siden jeg er så heldig å ha blitt bestefar til ei lita frøken som bor i nærheten av Jessheim, så ble det såklart en tur innom for å kose litt med veslegullet 🥰

Nå håper jeg at 535’n blir tatt godt vare på, noe som virker sannsynlig siden kjøper virker å være en jordnær type og han lovet meg at dette skulle være sommerbil og at han muligens får ha bilen stående på en låve vinterstid.

Men jeg har jo fremdeles Bmw og skal følge med dere fine folka her inne 👍 Og selv om det nå bare er en simpel e87, så skal den tas godt vare på og jeg slenger sikkert inn noen innlegg når den blir gjort noe med 😅

Så vil jeg få ønske god påske til alle sammen 🥳🎵

IMG_1599.jpeg

IMG_1561.jpeg

IMG_1559.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olaandref skrev:

Skjønner virkelig ikke at denne ikke har blitt solgt før nå, med tanke på mye annet som ligger ute. Kondolerer med salget. 🙂

Sikkert fordi bilen var ment for den nye kjøperen 😅

For å være helt ærlig så var jeg lei hele bilstyret. Nye ting skjer i livet og nye prioriteringer.

For å være ærlig med meg selv, så liker jeg best når bilene er et lette prosjekter sånn at jeg kan styre på og småmekke og få bilene sånn jeg liker dem. Det er bare det at det koster som regel skjorta og litt til 😂 Og når jeg føler jeg har fått bilene sånn jeg vil, så begynner dem å kjede meg 😂

Men man skal aldri si aldri, så hvem vet, kanskje jeg klinker til med noe nytt en gang i fremtiden 🤷‍♂️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Sikkert fordi bilen var ment for den nye kjøperen 😅

For å være helt ærlig så var jeg lei hele bilstyret. Nye ting skjer i livet og nye prioriteringer.

For å være ærlig med meg selv, så liker jeg best når bilene er et lette prosjekter sånn at jeg kan styre på og småmekke og få bilene sånn jeg liker dem. Det er bare det at det koster som regel skjorta og litt til 😂 Og når jeg føler jeg har fått bilene sånn jeg vil, så begynner dem å kjede meg 😂

Men man skal aldri si aldri, så hvem vet, kanskje jeg klinker til med noe nytt en gang i fremtiden 🤷‍♂️😅

Det er en tid for alt, jeg merket det samme når M3en gikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med salg Tore 😊😊

Alltid rart med det ,er en tid for alt .

Takk for det Jan 🙏🥹

Ja nå var tiden inne for å gjøre noe annet. Men det føles helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med salg Tore.

Det er en tid for alt og når du kjenner det er riktig, er det jo ikke noe som er bedre enn det. Som du skriver så skjer det ting i livet som gjør at en får andre prioriteringer. Kjenner på det samme om dagen, men enn så lenge står både E34 og E32 i garasjen.

Godt du fortsatt har en BMW i stallen, så håper du fortsetter å følge med her inne. Alltid like kjekt når du kommer med innspill og tips i trådene.

 

Håper du hadde klausul i kontrakten at ny eier skulle lage tråd her så vi får følge med videre.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...