Kurt09030 Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Nokre bilete av min M3 F80 sånn den var når eg fekk den i haust. Har stått i garasjen i heile vinter, kun nokon småturar for å halda motor å gir i litt drift. Spara den for da helvetes saltet. Nyrer og ventilpynten på sidene er bytta ut med orginale svart. Ellers har eg Agency Power 3 piece carbon frontleppe og Agency Power Carbon diffuser liggande i garasjen. 18"x9.5 og 18x11" Volk TE37RT Black edition kjem iløpet av veka, vert brukt orginaldekka(255/275) på desse intill vidare, men må nok gå opp i 265 og 295 for å sleppa dekkstrekk. Vidare planar: - Lakkera senter på bremseskivene i svart, ser ut som eit helvete berre etter dei småturane eg har hatt i vinter - Steinsprutbeskyttelse på heile fronten, (og muligens taket, litt kjedelig å få hakk i lakken på carbonen). - Skifta høgtalarar til Bavsound med ny audiotec forsterkar - Muleg eg får montert eit sånt: http://www.awron.de/index.php/m3-f8-f80-dga om eg tek meg ein europa turne i ferien. - M-Performance Eksos - Svart M3 merke på bakluka papertiger, sluquet, KireS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Fantastisk flott bil Ikke spar på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Flott bil! Kjør på med oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt09030 Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 Sommar snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Fet bil du har her! Begynner å bli en del M3 F80 og M4 her på forumet, men det er alldeles ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Pen tralle, kjør på med LCI facelift baklykter så får hekken et vesentlig mer moderne preg Samt sorte N-merker på sort bil er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå