awt Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Vet dessverre ikke noe om setene, da jeg hadde sportsseter fra før når jeg byttet til 1M-seter. Når det gjelder anlegget har du en sub under hvert sete foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 Ah, okei. Får se når tiden nærmer seg. Førsteprioritet er å få tatt en skikkelig service, samt blende swirl flaps og EGR Åja! Selv om jeg ikke har noe anleggspakke? Kanskje bytte frontsett og oppgradere subwoofere etterhvert da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Gratulerer med en morsom bil, 1 seriene har blitt skummelt billige nå synes jeg veldig mye bil for pengene. Et lite tips hvis du vil ha spoiler eller sportsseter vil jeg anbefale å sjekke ut tråden på min første bil(se signatur). Den har nå dessverre blitt vrak , men det finnes mange gode deler på den bilen, blant annet sportseter i sort skinn, spoiler og CIC. Betalte Ca 3k for spoileren gjennom koed så du kan sikkert få en god deal på den vs kjøpe ny. Spent på hva som skjer videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 (endret) Takk for det! Ja, er definitivt veldig mye bil for pengene. Er jo full E90-følelse for halve prisen, haha. Leste gjennom tråden din i går faktisk. Mye jeg gjerne skulle kjøpt, men foreløpig er kontoen tom. Og som sagt så skal jeg ta en storservice og litt sånt først, går jo fort en 3-4k i deler der. Pluss omreg på 3500 jeg må ut med nå. Så må prioritere det først før jeg tar tak i modifikasjoner Endret Mars 14, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 (endret) gratulerer med ny bruksis! ja 1 serien er som en Gocart! bedre og trimme denne en å kjøpe deg frisør mx-5 Endret Mars 14, 2017 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 Hahaha, frisørbil er fortsatt best Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Bilen fikk sin første vask i mitt eie idag Veldig deilig! Så måtte jeg ta noen svingete sideveier hjem, er der denne bilen virkelig skinner Slenger med noen stemningsbilder: Fikk også bestilt blendekit til både EGR og swirl flaps. Gjenstår bare å få bestilt alt jeg skal ha til storservice. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 Jeg er ingen fan av hengerfester estetisk sett, så har ventet på å få av hengerfestet på denne siden jeg hentet den. Men det satt godt, så måtte dynkes og sitte en stund med rustløser før jeg ga den noen love-taps med en hammer før den kom. Men ute er den hvertfall nå, og godt er det Før: Ute: Ble fort mye ryddigere! magneten, andreaskarm og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 Tænkju! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) On 14.3.2017 at 21.43, Carlsius skrev: Et lite tips hvis du vil ha spoiler eller sportsseter vil jeg anbefale å sjekke ut tråden på min første bil(se signatur). Den har nå dessverre blitt vrak , men det finnes mange gode deler på den bilen, blant annet sportseter i sort skinn, spoiler og CIC. Godt tips det, måtte sjekke ut selv. Gabz: Her får du en bakfanger M-Sport til 2000 kroner, ny koster 6000, så den prisen er god, forutsatt at den er hel og pen (kvalitet B står det, så noen skrammer er det sikkert). Denne gir bilen et betydelig mer sportslig preg bakfra. Fra interiøret kan du raske med deg M-Sport girkule, enkel og grei oppgradering. Den er kortere enn den du har nå, som gir mer sportsfølelse ved girskifte. Sportsantenne kan du få av meg, hvis du vil spare litt på kronene. Men den er brukket, reparert med svart tape som ser ut til å holde vær og vind, vises ikke før du legger trynet helt innpå. 100 kroner pluss frakt? Gratis om du ikke blir fornøyd. Endret Mars 18, 2017 av Basse Lusk Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 Vedr. antennen så får man ny (uoriginal riktignok) til 50-70,- på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 Hvorfor kjøper du swirl flaps tetting. Den motoren har jo ikke swirl flaps.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 4 timer siden, Basse Lusk skrev: Veldig mye både på den og på Finn osv. som jeg sikler veldig på, men lommeboken er ikke helt med enda Må få tatt meg råd til storservice og slikt først, så får vi se E39 er mest sannsynlig solgt og hentes til uka, så får nok litt pæng der. Gjør veldig mye med M-sport både bak og foran, ja. Antenne finnes som awt sier ganske billig ny så tror jeg bare satser på det i stedet Ellers takk for hyggelig tilbud! 3 timer siden, Øyvind L. skrev: Fordi jeg var klok og bestilte etter å bare ha sjekket Koed sin ETK hvor jeg fant innsug både med og uten flaps. Også hadde jeg i bakhodet at disse hadde det, noe som var feil. Men kostet vel bare en 300kr eller noe inkludert frakt, så er ikke verdens undergang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Stille og rolig her foreløpig. Fått inn litt deler: Blir nok litt mer etterhvert og. Virker som dobbeltmasse-svinghjulet må byttes så kan hende jeg må bestille det også. Glødeplugger kan også være greit å bytte, da den er litt tungstartet når den har stått et par dager. Men starter alltid! Så er nok bare de som er litt gamle Tar hvertfall å bytter det jeg har fått inn nå om en uke. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå