Bækkmann Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 16 minutter siden, Fahad skrev: Anbefaler deg også å foliere... Wow, dette var rått. Dette må jeg forske mer på. Setter utrolig stor pris på tips som dette, bare så det er sagt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 (endret) LCI rammen rundt iDrive skjermen er herved montert! Dette løftet interiøret et par hakk spør du meg. Slenger med to klassiske Før/Etter bilder her: Ble skikkelig fornøyd med dette Bestilte med et sånn luftfrisker kit fra BMW samtidig av ren nysgjerrighet. Var inne å så på G30 med Ambient Air pakken her om dagen, og ble positivt overasket Ellers så ankom M-Performance spoileren og leppa med DHL i dag! Det blir sendt på lakkering så fort det lar seg gjøre. Forhåpentligvis så rekker jeg å få det montert på bilen i helga Endret April 4, 2017 av Bækkmann Fahad og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Her har du fått deg en smellvakker bil :). Fargen ,ja alt er riktig i mine øyne . F10 står høyt på listen det skal handles hos meg og egentlig men har fått øynene mine så jææækli opp for nyere 6 serie . Men tror en 5 serie er 3 dobbelt så lett å selge senere. Uansett ,f10 er den flotteste bilen jeg vet om i denne klassen. Og ja tenker du merket forskjell på denne og e39en Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Hvordan monterte du den rammen rundt skjermen ? har du link til selve rammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 (endret) 1 time siden, Bækkmann skrev: LCI rammen rundt iDrive skjermen er herved montert! Dette løftet interiøret et par hakk spør du meg. Slenger med to klassiske Før/Etter bilder her: Ble skikkelig fornøyd med dette Hvordan var det å montere denne rammen? Har en liggende som jeg ikke har fått montert enda Endret April 4, 2017 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 14 minutter siden, sveigis skrev: Tusen takk! Alltid hyggelig å høre Jeg vurderte sterkt nyere 6-Serie jeg også, men budsjettet strakk ikke til. Jeg er heller ingen familiemann, så jeg hadde klart med godt med 6-Serien Uansett så er det jo ekstremt kjekt når man trenger den ekstra plassen. Setter mer pris på nedfellbare seter enn jeg trodde jeg ville 14 minutter siden, PenguiN- skrev: 6 minutter siden, Walkabout skrev: Dette var en ganske enkel sak å montere. Bare pass på å bestill riktig ramme, slik at man ikke får rammen som er beregnet for NBT skjermen. Dette leste jeg på nettet et sted. Riktig delenummer er iallefall 65509301374. Jeg fulgte denne DIY guiden for å montere. Enkel sak, gjort på 10 minutter. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1085807 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 Da er M-Performance frontleppe og hekkspoiler i boks også! Og jeg er strålende fornøyd! Ga bilen en helt annen look! Valget falt på helsvart hele veien. Ble lakkert i BMW fargen Jet Black. Ble fornøyd med dette, virkelig. Tenkte egentlig å lakkere nedre del av leppa i svart og øvre del i bilens farge, men nei. Den er jo der for å vises. Samt at det er enklere å bare hel lakkere hele delen. Må få fiksa shadowline fort som svint, så vil jeg tro bilen får en helt annen look. (Såå gøy å legge til grønne kryss i To-Do lista mi!) Skare1, Daniel., fxslin og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Det der så utrolig bra ut! Grå F10 med sorte detaljer er bare så deilig 😍 Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 2 minutter siden, Fahad skrev: Det der så utrolig bra ut! Grå F10 med sorte detaljer er bare så deilig 😍 Gleder meg enormt på shadowline nå! Samt foliere krom detaljer rundt blinklys svart også Da er vel alt av krom bortevekk. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Nydelig bil med riktig motor 😄😄 Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 2 minutter siden, BimmerFan! skrev: Nydelig bil med riktig motor 😄😄 Takk for hyggelig melding! Storfornøyd med motor. Snuser litt på tuning for å få 315hk og 700Nm, men synes egentlig bilen drar som et uvær fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 6 minutter siden, Bækkmann skrev: Takk for hyggelig melding! Storfornøyd med motor. Snuser litt på tuning for å få 315hk og 700Nm, men synes egentlig bilen drar som et uvær fra før 245hk og 560NM hadde holdt i massevis for min del Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Ble bra med leppe og spoiler Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Tøff front med kule fargekombinasjoner! Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 18, 2017 Forfatter Share Skrevet April 18, 2017 (endret) Har nå den tatt den første skikkelige roadtripen med bilen! Kjørte ned til Lillestrøm og tilbringte påska der for å treffe litt slekt osv. Kjørte over Røros og Trysil på tur nedover, og kjørte E3 på tur hjem igjen. Flott tur, fantastisk bil å kjøre langt med. Skikkelig mil-sluker Hadde avtalt på forhånd å få kodet inn BMW Apps når jeg først var i distriktet til guru SweetBMW her inne på forumet Så nå er BMW Apps i boks, kodet sterkere Angel Eyes i parklys, samt lagt inn fersk kartoppdatering Beklager for få bilder da iPhonen gikk i gulvet tidligere i uka. Måtte derfor ta bilder med en potet, alias ur-gammel iPad. Gøy med flere ting å trykke på i iDrive! Har tenkt på å få lagt inn BMW Online også, men fikk høre at dette ikke fungerer noe særlig på CIC? Ønsker gjerne å høre folks erfaringer og meninger om dette Har ikke all verden av bilder fra turen, men slenger med noe, tatt fra passasjer setet Oppe i huttiheiti ved Røros et eller annet sted. Full vinter Treet står litt i veien, men dette er altså Hell sitt svar på Hollywood Og dette er vel mellom Trysil og Elverum et sted. Arti å kjøre på litt variert føre Spottet også en fet Audi R8 ved Strømmen Storsenter! Mulig dette er et vanlig syn der nede, men sånt ser man ikke hver dag i Trøndelag Ellers så blir det foliert Shadowline på bilen rett over Mai måned. Det blir nok prikken over i-en eksteriør messig Endret April 18, 2017 av Bækkmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå