Walkabout Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Stilig! Hva mener du med sterkere angel eyes i parklys - altså at ringene lyser sterkere på dagtid? Og hvordan ble det med BMW Apps, noe kjekt dette kan gjøre? For eksempel bedre avspilling av Spotify? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 19, 2017 Forfatter Share Skrevet April 19, 2017 Det vil si at angel eyes lyser like sterkt med parklys som i daytime driving lights modusen Orginalt så dimmer lysene ned i park. BMW Apps er genialt! Nå kan jeg bla i listene mine og søke opp sanger via iDrive. Trenger ikke å tukle med telefonen mens man kjører. Viser også album bilde når man spiller musikk Web radioen er også kjekk å ha. Slipper å tenke på Dab+ nå Gorg og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 (endret) 1 time siden, Bækkmann skrev: Det vil si at angel eyes lyser like sterkt med parklys som i daytime driving lights modusen Orginalt så dimmer lysene ned i park. BMW Apps er genialt! Nå kan jeg bla i listene mine og søke opp sanger via iDrive. Trenger ikke å tukle med telefonen mens man kjører. Viser også album bilde når man spiller musikk Web radioen er også kjekk å ha. Slipper å tenke på Dab+ nå Du får si hvordan det blir å kjøre med om kvelden da! (Edit: Om du synes det lyser for sterkt, eller om det ser bra ut). Skal i alle fall kode slik at angel eyes lyser like sterkt som DRL når nærlys (xenon) også tennes. Kanskje det kan være fint å få sterke angel eyes som parklys også (for eksempel da i kombinasjon med tåkelys) Endret April 19, 2017 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 19, 2017 Forfatter Share Skrevet April 19, 2017 Var det jeg også tenkte Men det ser da så teit ut med halogen i tåkelysene Skulle hatt LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Da skal det ikke finnes en eneste krom detalj på bilen! Fått foliert shadowline, og svarte deksel rundt blinklys Valgte høyglans rundt rutene og matt svart rundt blinklys. Tok noen bilder i farta på gårdsplassen. Tenkte å ta noen bedre bilder med skikkelig kamera iløpet av uka Er vel ferdig med det som haster utvendig. M-Performance diffuser er ike noe jeg stresser med Nå skal alle detaljer matche, og sier meg godt fornøyd med det! Endret Mai 2, 2017 av Bækkmann gallay, Walkabout, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Ble meget bra det der Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 (endret) Var ute å tok noen bilder i dag med et noe bedre kamera. Er så ekstremt fornøyd med å ha fått vekk alle krom detaljer på bilen. Bildene får tale for seg selv Fikk lagt om til sommerdekk forrige uke også. Har like felger på sommer og vinter så det er nok ikke såå spennende Ser uansett bedre ut når da de er bredere. Har lyst på 351 M Felger, men har tenkt litt på concave felger også. Tar gladlig imot forslag til felger! Endret Mai 8, 2017 av Bækkmann Fahad, Jokkke, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Flott bil! Ikke for å lage mer jobb for deg, men det går vel an å få matt svart modellbetegnelse bakpå også (530d-merket)? Når du først har gått så grundig til verks mener jeg! Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 21 minutter siden, macrorain skrev: Takk for det! Det hørtes sannelig ikke dumt ut! Knallarti forslag, det hadde jeg aldri tenkt på selv. Takk! Vet du om dette er noe man kjøper ferdig, eller må den eksisterende betegnelsen lakkes /folieres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 18 minutter siden, Bækkmann skrev: Takk for det! Det hørtes sannelig ikke dumt ut! Knallarti forslag, det hadde jeg aldri tenkt på selv. Takk! Vet du om dette er noe man kjøper ferdig, eller må den eksisterende betegnelsen lakkes /folieres? Du får kjøpt dette ferdig på eBay, har sett de både i blank sort, matt sort og karbon mener jeg å huske. Hadde vært pent med blank sort macrorain og Bækkmann reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 55 minutter siden, Walkabout skrev: Du får kjøpt dette ferdig på eBay, har sett de både i blank sort, matt sort og karbon mener jeg å huske. Hadde vært pent med blank sort Enig i at blank sort hadde gjort seg Jeg kjenner bare at originalpolizeien skriker litt inni meg men Har alltid holdt meg innenfor BMW's originale løsninger Men dette tror jeg kan bli ganske fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Få på M Performance diffuser i blank sort, så er bilen komplett Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 1 time siden, Fahad skrev: Få på M Performance diffuser i blank sort, så er bilen komplett Det blir nok neste grønne kryss i To-Do listen min ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Lekkert 👌🏻 Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juni 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2017 Det er lenge siden jeg har skrevet noe her, men det må da være grenser for hvor interessant det skal være å lese om at jeg vasker bilen min og kjører til og fra jobb. Siden sommeren omsider har slått inn så fikk jeg behov for maks kjøl funksjonen. Da fikk jeg meg en overaskelse! Disse små rillene løstnet og fløy i mot meg! Oppdaget en sprekk i plastikken mellom åpne/lukke hjulet på førersiden og rillene for lenge siden.. Men at det skulle være nok til at hele dritten løstnet hadde jeg ikke trodd. Måtte derfor bytte hele viftekasetten. Måtte derfor ut med hele klompen for så å montere inn ny jeg kjøpe fra BMW. Kurrant jobb. Så om noen av en eller annen grunn trenger en halveis defekt viftekassett så doneres den bort. Rillene har jeg tatt vare på Slenger med et ferskt bilde fra gårsdagens roadtrip til Sverige. Dagens roadkill! Også til slutt, det jeg elsker aller mest i denne bilverdenen: Retrofits! HYPE! Fahad, papertiger, Gorg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå