Gorg Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Tror jeg skal gå for disse på kjøkkenet. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Ser veldig frem til sommern nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Jeg gleder meg til den værste snøen gir seg her i Oslo, så jeg kan sykle til jobb og når saltet har regnet bort - få brukt elsykkelen jeg kjøpte i høst . Sommeren har jeg ikke rukket å tenke på enda Flott detaljbilde Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2018 On 30.1.2018 at 14.47, Stonescream skrev: Jeg gleder meg til den værste snøen gir seg her i Oslo, så jeg kan sykle til jobb og når saltet har regnet bort - få brukt elsykkelen jeg kjøpte i høst . Sommeren har jeg ikke rukket å tenke på enda Flott detaljbilde Takker Ja det blir en fryd når våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2018 I all styret med hussalg og flytteprosess, så måtte jeg ta bilde av bilen med sola Når den endelig hadde kommet tilbake La meg da i bagasjerommet for å ta bilde fupsaker, Mathiseen og ChrisP reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Enda ett mslello, fupsaker og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2018 Tok turen innom en vaskehall idag for å få bort skitt og ta ei underspyling. Etter avfetting og spyling oppdaget vi at det var noe fett på venstre bakskjerm.. helt merkelig, aldri sett det før! Og var bare bak det hjulet. Noen som har opplevd det? En tynn strek som er synlig på første bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 (endret) Det er asfalt/tjære. Kjøp deg en flaske Prickbort og saus på. Endret Februar 12, 2018 av StigJ Gorg og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2018 3 minutter siden, StigJ skrev: Det er asfalt/tjære. Kjøp deg en flaske Prickbort og saus på. Har masse Prickbort liggende hjemme Syns det er meget pussig at det bare kom fra et hjul. Han som jobbet i vaskehallen spekulerte i en lekk støtdemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 Kan det ikke være ett nylappet hull i asfalten du har kjørt over da? Jeg har hatt hvit bil, og har sett sånt før på min jeg iallfall.. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 Har opplevd det selv bare bak fremhjul på en side. Kjørt oppi ett eller annet som har ligget i veien i en sving eller noget. mslello og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2018 2 minutter siden, mslello skrev: Kan det ikke være ett nylappet hull i asfalten du har kjørt over da? Jeg har hatt hvit bil, og har sett sånt før på min jeg iallfall.. Mye mulig. Bare aldri sett en sånn stripe før. Asfalt/tjære ser jeg oftest på sommern. Hvis det ikke skjer på samme viset igjen så satser jeg på at det var bare det 2 minutter siden, StigJ skrev: Har opplevd det selv bare bak fremhjul på en side. Kjørt oppi ett eller annet som har ligget i veien i en sving eller noget. Mulig jeg har oversett det tidligere, bruker som regel å kjøre Surfex+Prickbort når jeg vasker så kan jo ha blitt borte før berøringsvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 12, 2018 Share Skrevet Februar 12, 2018 12 minutter siden, Gorg skrev: Mye mulig. Bare aldri sett en sånn stripe før. Asfalt/tjære ser jeg oftest på sommern. Hvis det ikke skjer på samme viset igjen så satser jeg på at det var bare det De bruker vel ofte kald asfalt og noen limgreier for å reparer hull nå på vinterstid. Akkuthjelp sikkert, jeg hadde slått meg til ro med det iallfall :.. Har aldri demontert en demper, men regner med den oljen er mer tyntflytende. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 13, 2018 Share Skrevet Februar 13, 2018 19 timer siden, mslello skrev: De bruker vel ofte kald asfalt og noen limgreier for å reparer hull nå på vinterstid. Akkuthjelp sikkert, jeg hadde slått meg til ro med det iallfall :.. Har aldri demontert en demper, men regner med den oljen er mer tyntflytende. Enig. Har man gåen demper så vil oljen som lekker legge seg på demperen som igjen samler alt av møkk og drit fra veien. Gorg og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2018 4 timer siden, ahj skrev: Enig. Har man gåen demper så vil oljen som lekker legge seg på demperen som igjen samler alt av møkk og drit fra veien. Tok en tur idag for å se, kom ingenting derifra nå så mest sannsynlig bare noe asfalt som samlet seg opp. mslello, fupsaker og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå