Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Ferdig! Mer ferdigbilder kommer mslello, idapederse, 340i_BSM_CR og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Utrolig godt jobbet, Gorg 👍 Ble blank og fin. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Herregud, nå føler jeg at det var jeg som vasket bilen. Og fikk plutselig ekstremt mye bedre samvittighet til å ligge å smelte i solen! Sinnsykt bra jobb, og kule bilder Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 5 timer siden, Fahad skrev: Utrolig godt jobbet, Gorg 👍 Ble blank og fin. Takker 😃 Ikke helt slik jeg bruker å gjøre det men ble bra! Så blir det maskinpolering senere i sommer 💪🏻 magneten og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 5 timer siden, magneten skrev: Herregud, nå føler jeg at det var jeg som vasket bilen. Og fikk plutselig ekstremt mye bedre samvittighet til å ligge å smelte i solen! Sinnsykt bra jobb, og kule bilder Takker 😃 First person detailer 😅 Det skal du bare ha, har vasket for oss begge 👌🏻 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Vannvittig flott arbeid dette Gorg . Bilen ble perfekt. Men så la jeg merke til en detalj som aldri har enset meg,nemlig dører ut karmer :). Det vsr jo meget pent og sporty.:) Flott oppdatering . Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 (endret) Dette ble jo riktig så bra! Imponerende arbeid, detaljert og fint - akkurat «my cup of tea»:) Endret Juni 1, 2018 av papertiger Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Rått arbeid! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 11 timer siden, sveigis skrev: Vannvittig flott arbeid dette Gorg . Bilen ble perfekt. Men så la jeg merke til en detalj som aldri har enset meg,nemlig dører ut karmer :). Det vsr jo meget pent og sporty.:) Flott oppdatering . Takker, lenge siden sist det var en sånn oppdatering i tråden og slikt arbeid på bilen En av de tingene med F34 som jeg liker godt, er at det ikke er rammer rundt vinduene. Da får man bedre utsyn og det ser ganske pent ut. Men det kan bli problemer på vintern. Har ikke hatt noe til det enda, men har hørt tidligere modeller med slike vinduer kan ha trøbbel. Så lenge man er obs på det, og ikke lar det være masse is i bunnen av vinduene så går det som regel greit. Vindusheismotorne er også ekstra kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 10 timer siden, papertiger skrev: Dette ble jo riktig så bra! Imponerende arbeid, detaljert og fint - akkurat «my cup of tea»:) Takker Det kommer flere slike iløpet av sommeren, høsten! papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 9 timer siden, scoot skrev: Rått arbeid! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 Ble passelig blank BimmerFan! og idapederse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Herlig å få ryddet litt opp i saker og ting innimellom! Må få gjort det samme her - irriterer meg grønn over at bilen ser ut til å være dekket i spindelvev i direkte lys. Frem med ull og AW Regenerate, da! 😋 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 13 minutter siden, idapederse skrev: Herlig å få ryddet litt opp i saker og ting innimellom! Må få gjort det samme her - irriterer meg grønn over at bilen ser ut til å være dekket i spindelvev i direkte lys. Frem med ull og AW Regenerate, da! 😋 Ja det er deilig 😃 Neste blir nok interiøret. Trenger å rense alle setene, mattene ++ Med 3 unger i baksetet blir det fort litt gris, men tar ting fortløpende som regel. Da har du en god unnskyldning til å lage tråd om jobben, DCN style😃👌🏻 idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2018 Da var Aqua Gleam 0 ppm vannfilter bestilt igjen 😃 Gleder meg til å ha en på plass igjen! For dere som ikke er kjent med det, så slipper man å tørke bilen for hånd for å eliminere kalkflekker 👌🏻 Vask bilen, skyll med vannfilteret og la tørk i sola. magneten, 340i_BSM_CR, Chris A og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå