Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Hvis man skal montere M-fangere foran og bak (og sideskjørt hvis de er annerledes?) på en E60, er det noe annet man trenger? Er det andre innerskjermer og slikt? Og noen her som har ettermontert og vet om noen til grei pris som har god passform? Ser Trolltuning har foran og bak til en 5-6k. Grei passform/kvalitet på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Jeg mener å huske at innerskjermer og grøftelys trengs også. Må vel også ha tilhørende luftkanaler som går fra grillen framme og bak til innerskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Hmm, okei. Ganske standard da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Frontfangeren som jeg kjøpte på GS mangla kun luftkanalene. Innerskjermene måtte ikke byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Ja inneskjermene kan beholdes, men det passer ikke helt 100% i hop i hjulbuen som det ville gjort om en skiftet. Du kjøper jo bare et ferdig kit. Jeg kjøpte selv fangeren fra GS og har absolutt ingenting negativt å si om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Dyrt fra GS da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 40 minutter siden, Gabz skrev: Dyrt fra GS da? Ikke om du handler før 30/4. Førpris: 5.682,- Nå 3.990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Se der, ja! Har ikke kjøpt E60 enda så blir litt tidlig Bare planlegger om jeg ender opp med en uten M-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Taktrekk, understell osv. Jeg hadde ikke valgt en utrn m sport for så å montere på uoriginale fangere vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Enig med skulebollen. Spar heller litt lengre for å kjøpe en med M-Sport Lakk og alt som kommer i tillegg blir noen kroner vil jeg tro. Det er vel heller tålmodigheten det tærer på skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 (endret) Oh yes Budsjettet er heller ikke heelt med. Blir nok på rundt 140k, og til 140-150 er det som regel enten 520d eller uten M-sport.. Får heller se om jeg kan øke budsjettet litt når tiden kommer Endret April 2, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Legg på en 50(k)-lapp til og kjøp min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Må ha sedan, dessverre awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå