Espen Hagen Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Da er det drøye to måneder siden jeg var å henta bilen min på Bmw! Det er en 2017modell f31 320d xdrive. Sannsynligvis ikke ofte jeg kommer til å bygge min egen bil.. Ekstrautstyr Intelligent emergency call Harman Kardon Surround Sound system Multifunksjon instrument displayay Navigasjonssystem Professional Traffic Information DAB+ radio Bluetooth Professional ConnectedDrive Services Eksteriørdesign Lyktespylersystem Takreling matt sort BMW Individual high-gloss Shadow Line Bortfall av modellbetegnelse Sikt & Belysning Lys-og regnsensor (Ink kjørelysautomatikk Lyktespylersystem Aut. avblendbart sladrespeil Lyspakke Fjernlysassistent Adaptive LED frontlykter LED tåkelys Automatisk avblendbart sidespeil førerside Chassi & Drivlinje Automatgir Servotronic Interiørdesign Velourmatter Midtarmlene fram (skyvbart) BMW Individual innertaktrekk antrasitt Sportsseter fram Solgardiner for sidedørene bak Panoramasoltak i glass Funksjonellt utstyr Laasbare hjulbolter Ekstra 12V-uttak Oppbevaringspakke Comfort Access Panoramasoltak i glass Alarmsystem Kommunikasjon & Underholding Speedometer med kilometertelling Teleservices Komfort Setevarme fram Klimaautomatikk M Sportsratt i skinn Sportsseter fram Rattvarme Førerassistanse Parkeringssensorer (PDC) bak Ryggekamera Active cruise control med Stop&Go Lane Change Warning Runflat dekkDekktrykkindikator PakkerM Sportspakke Skinn 'Dakota'Saddle Brown/ accent Brown black Alpinhvit LMfelg Mstjerneeke 403 19" Interiørlist Aluminium med dekorkanter Pearl Chrome M Sportsratt i skinn BMW Individual high-gloss Shadow Line LED t}kelys BMW Individual innertaktrekk antrasitt Sportsseter fram Model M Sport Pakker & Alternativer Klimaautomatikk Lyspakke Oppbevaringspakke Parkeringssensorer (PDC) bak Active cruise control med Stop&Go Loungepakke Harman Kardon Surround Sound system Comfort Access Solgardiner for sidedørene bak Panoramasoltak i glass Planer: H&r coilovers - Bestillt M performance diffuser - Montert M Performance leppe - Bestillt Style 132 felger - 9/10x19" - disse skal lakkeres i mørkere grå. Sote ruter fra b-a Gorg, tobiasw, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Gratulerer med veldig pen bil! Fin fargekombo også Style 132 blir utrolig fete på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Gratulerer med svært fin bil! Likte veldig godt fargekombinasjonen. Litt mer gummi på Style 132 felgene så er det helt riktig er dekkdimensjonen for E9x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 4 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med svært fin bil! Likte veldig godt fargekombinasjonen. Litt mer gummi på Style 132 felgene så er det helt riktig er dekkdimensjonen for E9x? Takk helt enig! Ja dette er 225/35 på 10", så er litt i overkant satt tidligere på e91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 6 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med veldig pen bil! Fin fargekombo også Style 132 blir utrolig fete på denne. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Grattis med meget fin f31! Blir meget kledelig med de felgene, tror ikke jeg har sett de på en f3x før Og velkommen til forumet, skal følge med på denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 13 minutter siden, Gorg skrev: Grattis med meget fin f31! Blir meget kledelig med de felgene, tror ikke jeg har sett de på en f3x før Og velkommen til forumet, skal følge med på denne tråden! Takk for det, nei det har ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 (endret) Bridgestone runflat dekk: 225/40 og 255/35. Endret April 14, 2017 av Espen Hagen S. Gunstad og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 Stilig, blir spennende å se de på bilen. Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 18, 2017 Forfatter Share Skrevet April 18, 2017 (endret) Klarer nesten ikke vente på senkesettet nå!! hva syntes dere om fargen på felga? Endret April 18, 2017 av Espen Hagen Runey, Fahad, tobiasw og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 Ble bra med den fargen på felgene, og ja, den så kriminelt høy ut på de bildene. Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 Ble bra dette Espen!👌🏻🙏 Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Kul bil, kul farge på felgene men ukul høyde Kommer til å bli tøft det der Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut O E61 Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Nydelig bil. Hvite biler er tøft med sorte detaljer. Likte også det brune interiøret. Felgene sitter fint. Har du spacere? Når det gjelder høyden så synes jeg faktisk at den er helt fin. Den blir nok penere med moderat senk, men tenk også at den skal brukes. Det må være "lov" å ha bilen slik også. Jeg kjører også 19 toms hjul på standard understell på min nye F31. Vi hadde M-Sport understell på forrige bil, men det var faktisk ikke aktuelt for oss denne gangen. Fruen ville ha SUV og dette ble et kompromiss. Når andre kjører rundt med biler som ser ut til å være beslektet med en traktor eller en varebil så er jeg veldig fornøyd med at min "bare" er noen millimeter for høy. Jeg mener også at standard fjæringen du har nå er den billigste, beste og mest komfortable blant alternativer av senk eller SUV. fupsaker og Espen Hagen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 19, 2017 Forfatter Share Skrevet April 19, 2017 Takk alle! Felgene sitter meget fint, trengte 5mm spacer forran for å få klaring til fjærbenet, skal se hvordan den blir med senk, mulig jeg må opp på 10mm spacer for å få hjula forran litt lengre ut, vis ikke blir de sittendes veldig langt inn.. Ja er enig med deg i det du sier, hadde det ikke ikke vært xdrive så hadde jeg heller ikke senka, da den er lavere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå